Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: پیامبر اسلام زخم های جامعه را به خوبی می شناخت و به تبع آن درمان مناسبی را برای این مشکلات ارائه می‌‌داد. در این زمان هم مسئولان باید آگاه به مشکلات و مسائل روز باشند
آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه دوم نمازجمعه امروز تهران ضمن تسلیت به بازماندگان جانباختگان نفت کش سانچی به توصیه‌های امام علی (ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: امیرالمونین در نامه‌ گسترده ای به مالک اشتر که استاندار وقت مصر بود درباره سربازان، نظامیان، افسران،صنعتگران، قشرهای مختلف و قضات دستورهایی داده است و می‌فرماید نسبت به افرادی که در معیشت با مشکل روبرو هستند و راهی برای زندگی و بعبود معاش ندارند، خدا را در نظر بگیر و به افراد فقیر، بیماران و زمین گیر که آبرومندند و مشکلات را ابراز نمی‌کنند، توجه کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: در این نامه امیرالمومنین به مالک سفارش کرده است که از بیت المال وضع افراد محتاج را مرتب کن  و هرگز سرمست دنیا نباش. نکته‌ای که علی علیه السلام در این نامه به عنوان حکومت بر آن تکیه کرده است این است که باید کشور اسلامی حقوق و حدودش مشخص باشد و اگر حقوق محتاجان را مراعات نکنند  چه بسا این افراد مانند معاویه به دشمنانی تبدیل می‌شوند و ملت را گمراه می‌کنند تا علیه امیر زمان شعار دهند .
وی تاکید کرد: طبق فرمایش حضرت امیر، مسئولان کشورهای اسلامی باید در نظر داشته باشند چنانچه دشمنان وارد شوند و مردم گرفتار آنها شوند، دشمن بر روی دوش گرفتاران و بیکاران سوار می‌شوند و کشور را علیه امیر زمان تحریک می‌کنند. این نکته مهمی است که امام علی (ع) به مالک اشتر گفته است.
 عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه پیامبر اسلام زخم های جامعه را به خوبی می شناخت و به تبع آن درمان مناسبی را برای این مشکلات ارائه می‌‌داد، اظهار کرد: در این زمان هم مسئولان باید آگاه به مشکلات و مسائل روز باشند. به عنوان مثال چنانچه کارخانه تولیدی تعطیل شد، مسئولان باید پیگیری کنند به چه دلیل تعطیل شده است؟ آیا مدیریت ضعیف بوده یا مشکل نقدینگی بوده است.
تولیت مدرسه شهید مطهری تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری تاکید کرده‌‌اند که راه بسته نیست. راه باز است و مشکلی در کشور نیست. مشکلات حاضر را باید با جوانان آگاه و بصیر که در راه ترقی قرار دارند و همواره‌توسط دشمنانی که هدفشان نابودی اسلام است محاصره شده‌اند، از میان برداشت.
 وی در پایان با اشاره به سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی که در تهران برگزار شد گفت: همانطور که رهبر انقلاب بیان کردند، دیدیم که درباره کشمیر و میانمار کشورها اسلامی بسیار نوشتند اما نسبت به یمن و فلسطین سکوت کردند.
آیت‌الله امامی کاشانی باید شجاعت و قدرت و وحدت کلمه و دلسوزی برای جهان اسلام باشد، اظهار کرد: در دنیایی که اسلام و ایران این‌چنین غریب شده این دلسوزی‌ها مهم است چرا که از یک طرف صهیونیست می‌خواهد ریشه بکند و از سوی دیگر آمریکا حمایت می‌کند. در این دنیا جهان اسلام به شجاعت و انسجام احتیاج دارد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت:‌ در کشور ما نیز انسجام و وحدت بر محور ولایت وجود دارد نه فقط اینکه حرف بزنیم بلکه ولایت می‌گوید ببینیم مشکل چیست تا مشکل را حل کنیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

به گزارش ورزش سه، نصرالله خواجه‌گیری سرپرست باشگاه استقلال پس از پیروزی ۳ بر ۲ این تیم مقابل شمس آذر قزوین در گفتگو با خبرنگاران گفت: نماینده فدراسیون فوتبال که نماینده بازی بود، چند بار تاکید داشت که من سمت رختکن نروم. در بازی با سپاهان در آزادی که آقای مورایس و سرپرستشان اینجا بود، تاکید کردند که من هم سمت رختکن نروم و جریمه سنگین کردند. رختکن هم به میکسدزون ورزشگاه اشراف داشت و من تا پایان بازی هم به رختکن نرفتم.

وی افزود: من سر تمرین کامل حضور داشتم و کل هفته بودم. رابطه من با آقای نکونام هم الحمدالله خوب است و به هواداران هم که آمده بودند این برد خوب را تبریک می‌گویم.

خواجه گیری تاکید کرد: مشکلاتی هست که اگر مشکلات کم شود، مطمئنا کار تیم جلو می‌افتد. ما تلاشمان را می‌کنیم تا از مشکلات کاسته شود و قهرمان شویم. مشکلات مالی است و اگر مالکیت حل شود، مشکلات هم حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»