Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@11:49:02 GMT

خبر هک شدن پیام رسان آی گپ دروغ است +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۲۴۱

خبر هک شدن پیام رسان آی گپ دروغ است +تصاویر

محمد رسول کاظمی مدیر پیام رسان ایرانی آی گپ اخیرا برای هک کردن این برنامه به هکر ها وعده جایزه یک میلیاردی داده بود.

کاظمی  ساعاتی پیش نیز توییتی خطاب به روح الله زم در مورد هک کردن این پیام رسان منتشر کرد و نوشت:

‏اقای روح الله زم
‏من همچنان پست جایزه میلیاردی در سایتم موجود است
‏اگر هک کردی حتما بیا ۱ میلیارد بهت بدم که دست ⁧ #گدایی ⁩ پیش هر کسی دراز نکنی

ساعاتی بعد از توییت مدیر پیام رسان گپ، مطلبی با عنوان هک شدن این پیام رسان منتشر شد؛  این پیام که با متن “پیام‌رسان ایرانی ای‌گپ که یک میلیارد تومان برای هک اطلاعات رمز گذاری شده‌اش جایزه گذاشته بود، پس از دو ساعت هک شده و خبر جایزه را لحظاتی از سایت خود حذف کرد!” در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود توسط مدیر آی گپ تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرسول کاظمی مدیر پیام رسان آی گپ در گفت و گو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: خبر هک شدن پیام رسان آی گپ دروغ است. شایعه های از این قبیل صرفا برای تخریب ای گپ انتشار داده می شود.

کاظمی ادامه داد: ‏من همچنان پست جایزه میلیاردی در سایتم موجود است و طبق توییتی که منتشر کرده ام، سر وعده خود هستم.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم

ژاوی در نشستی خبری با لحنی تند گفت هرگز به دنبال گرفتن غرامت از بارسا نبوده است. او عنوان کرد از ماندن در بارسا هیجان‌زده‌ است و به بازیکنان هم اعلام کرد اعتماد دکو و لاپورتا را دارد و اینکه هیچ تغییری در کادر مربیگری‌اش ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی