Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - نمايندگان بسکتبال خوزستان در دومين بازي مرحله پلي آف ليگ برتر اميد باشگاه هاي کشور برابر حريفان حود به برتري دست يافتند‌.

به گزارش ايرنا تيم نفت اميديه پنجشنبه شب در دومين ديدار از مرحله پلي آف ليگ برتر بسکتبال اميدهاي کشور در خانه به مصاف تيم نبوغ سرمايش اراک رفت که با اقتدار از سد اين تيم گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم نفت اميديه که بدون شکست و با امتياز کامل راهي مرحله پلي آف شد موفق شد با نتيجه قاطع 101 بر 46 تيم نبوغ سرمايش اراک را شکست دهد.
در ديگر بازي اين مرحله تيم پتروشيمي بندرامام در ماهشهر به مصاف تيم مانيزان کرمانشاه رفت که با نتيجه 91 بر 74 به برتري رسيد.
تيم مهروبان نوين ماهشهر ديگر نماينده استان در دومين بازي مرحله گروهي ميهمان تيم هيات اصفهان بود که با نتيجه 69 بر 64 به پيروزي رسيد.
بدين ترتيب تيم هاي نفت اميديه و مهروبان نوين ماهشهر با کسب 2 پيروزي برابر حريفان خود در مرحله پلي آف راهي نيمه نهايي اين رقابت ها شدند.
تيم پتروشيمي بندرامام به دليل شکست در اولين ديدار خود در مرحله پلي آف در صورت پيروزي در سومين بازي خود برابر تيم مانيزان کرمانشاه جواز حضور به مرحله نيمه نهايي را دريافت مز کند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکري** انتشار: محسن بهاروند
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شانس‌های لیورپول برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با شکست ۳-۰ مقابل آتالانتا در ورزشگاه آنفیلد به حداقل رسید. یورگن کلوپ پس از این شکست در نشست خبری پس از بازی در مورد احتمال کامبک در دیدار برگشت گفت:«آیا می‌توانیم در برگامو برنده شویم؟ بله، اگر خوب بازی کنیم. آیا می توانیم ۳-۰ پیروز شویم؟ هیچ نظری ندارم. اما در حال حاضر این مهم نیست. اکنون باید ریکاوری کنیم و باید واقعاً احساس بدی داشته باشیم. این مهم است.»

لیورپول با تمام قوا به برگامو رفت و مقابل تیم آماده جان‌پیرو گاسپرینی قرار گرفت تا همانطور که کلوپ گفت «با تمام توان» برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی بجنگند.

تلاش‌های لیورپول از همان ابتدای بازی آغاز شد و آنها موفق شدند در دقیقه ۷ یکی از گل‌ها را جبران کنند. لوئیز دیاز از سمت چپ حرکتی عالی را آغاز کرد، پاس او اما از همه گذشت و سپس به سوبوسلای رسید، تلاش این هافبک ناموفق بود اما توپ در ادامه به آرنولد رسید و سانتر به دست راجری برخورد کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

ثانیه‌هایی بعد و پس از اینکه VAR پنالتی را تایید کرد، محمد صلاح پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه به سمت راست گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال