Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با وجود فروش بليت بازي پديده و استقلال از ديروز، شهر مشهد امروز شاهد بازار سياه بليت حوالي ورزشگاه ثامن مشهد است.
به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد،در حالي که ديدار تيم‌هاي پديده و استقلال از ساعت 15 آغاز مي‌شود تعداد بسيار کمي از هواداران پديده در استاديوم حضور دارند.
* در فاصله 2 ساعت مانده به بازي اسکوربورد پورتابل به ورزشگاه رسيد و نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*تعداد بسياري از تماشاگران که روز گذشته بليت تهيه نکرده اند در مقابل تک باجه ورزشگاه مشغول خريد بليت هستند که اين موضوع کار حضور تماشاگران در ورزشگاه را با کندي مواجه کرده است.
*ترافيک بسيار زيادي در بيرون از ورزشگاه ايجاد شده و تعداد زيادي از تماشاگران با پاي پياده در حال رفتن به استاديوم هستند.
*با توجه به اينکه روز گذشته بليت فروشي روز گذشته در سطح شهر مشهد انجام شده امروز تعدادي از افراد متفرقه مشغول فروش به قيمت هاي بالا و به صورت بازار سياه هستند. به طور مثال بليت 5 هزار توماني با قيمت 30 هزار تومان هم به فروش مي‌رسد ضمن آنکه بليت جايگاه ويژه که معمولا در شهرستان‌ها فروشي نيست در مشهد به فروش مي‌رسد!
*هواداران استقلال با در دست داشتن بادکنک‌هاي آبي و مشکي در ورزشگاه حاضر شدند. ظاهرا کانون هواداران استقلال اين اقدام را در راستاي همدردي با خانواده‌هاي قربانيان کشتي سانچي انجام داده است.
*هنگامي که تيم استقلال از هتل هما قصد عزيمت به ورزشگاه را داشت تعداد بسيار زيادي موتور سوار اين تيم را تا ورزشگاه اسکورت کردند.
ديدار دو تيم از ساعت 15 آغاز مي‌شود.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، احکام کمیته انضباطی درخصوص دیدار استقلال و آلومینیوم اعلام شد که اراکی ها باید یکی از مسابقات خانگی خود در استادیوم امام خمینی (ره) را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

در این مسابقه که با حواشی هم همراه بود، تعدادی از هواداران استقلالی با استفاده از شلوغی ورزشگاه، وارد زمین مسابقه شدند و در نقش جیمی جامپ، منجر به توقف بازی شدند و البته حواشی نیز برای سیدحسین حسینی نیز پیش آمد.

در این میان، کمیته انضباطی پس از جریمه انضباطی و مالی استقلال و دو بازیکن این تیم به نام های حسینی و مرادمند، ایرالکو را نیز با جریمه و محرومیت روبرو کرده است.

طی حکم صادره، آلومینیوم باید یکی از دیدارهای خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند که این حکم پس از قطعیت دادنامه به مرحله اجرا می رسد.

بدین ترتیب اگر حکم اراکی ها قطعی شود، هواداران این تیم در بازی با فولادحق حضور در استادیوم را نخواهند داشت.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

???? باشگاه آلومینیوم اراک:
تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه 
مستند: ماده 86
تنبیهات: 200 میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره 2069  پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

???? حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)
تخلف: رفتار غیرورزشی
مستند: ماده 64
تنبیهات: 20 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال