Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای استقرار ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر زنجان، تاکید کرد: مدیران محیط زیست استان باید ظرف مدت یک ماه نسبت به استقرار این ایستگاه اقدام کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری زنجان، سید بیوک موسوی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان زنجان، با بیان اینکه ایجاد هماهنگی و اقدامات کارشناسی باید بین دستگاه ها صورت گیرد، اظهار کرد: برای استقرار مانیتورینگ و سنسورهای سنجش آلودگی هوا، باید دستگاه های اجرایی دیگر نیز همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به موضوع اتصال واحدهای مسکونی و اداری استان و شهر زنجان به شبکه فاضلاب شهری اشاره کرد و افزود: باید دستگاه های متولی مطابق قانون وظایف خود را انجام دهند و تمامی دستگاه های دولتی برای اتصال به شبکه فاضلاب شهری اقدام کنند و در این راستا یک ماه فرصت برای دستگاه‌های اجرایی تعیین می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به برخی مسائل طرح شده در خصوص احتمال بروز نارضایتی در بین مردم خاطرنشان کرد: باید برای مردم در خصوص اهمیت و ضرورت مسائل اجتماعی توضیح داده شود که با این اقدام افکار عمومی در انجام مسائل مهم شهر و استان زنجان همکاری خواهند کرد.
وی با بیان اینکه شهرداری زنجان متعهد شده در خصوص بالازدگی آب های زیرزمینی اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: با توجه به مشکلات و بحران کم آبی در استان و کشور، مدیران مربوطه برای مدیریت مصرف آب و همچنین مدیریت بالا آمدگی آب های زیرزمینی در برخی نقاط شهر زنجان برنامه ریزی داشته باشد.
موسوی برنامه ریزی برای استفاده از آب های بلااستفاده در بخش کشاورزی و صنعت را خواستار شد و تاکید کرد: باید مدیریت مناسبی جهت استفاده از آبها صورت گیرد و تدابیر لازم برای فصول کم آبی و کم بارش توسط مدیران متولی اتخاذ شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه انسان سالم، محور توسعه در جامعه محسوب می شود، اظهار کرد: در تامین سلامت انسان ها، توجه به مسائل زیست محیطی، بهداشت و ورزش از عوامل مهم تاثیرگذار محسوب می شوند.
7312/6085
دریافت: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در دیدار مسئول امور بانوان نظام مسائل کشور گفت: متاسفانه در گذشته مسائل اصلی بانوان جامعه به کنار گذاشته می‌شد و موضوعاتی مطرح می‌شد که در اولویت این جامعه نبود، اما اکنون با تدوین سند تحول حوزه بانوان و خانواده موضوعات و مسائل اصلی بانوان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات حوزه بانوان باید از از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و علمی کشور استفاده کرد و با بهره گیری از هیات‌های اندیشه ورز مردمی به دنبال راهکار‌های عملی و میدانی باشیم.

علیخانی با بیان اینکه برای رصد و بررسی مسائل حوزه بانوان باید از ظرفیت نیرو‌های متخصص با تجربه کاری بهره‌مند شد، ادامه داد: بانوانی که در حوزه‌های مختلف دارای تجربه و تخصص هستند باید در راس برنامه ریزی و تصمیم سازی حوزه بانوان و خانواده قرار گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، آموزش مهارت‌های زندگی از نوجوانی تا چند سال اول پس از ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند به توانمندی افراد در جامعه کمک کرده و زندگی مشترک زوجین را از آسیب مصون دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای ۵ شهر اصفهان سالم است/ شاخص کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت