Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@11:35:40 GMT

تراشتگن برای پیکه نوشت: او تمدید می‌کند!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۳۶۷

تراشتگن برای پیکه نوشت: او تمدید می‌کند!

سه کوئدای پیکه به دستمایه شوخی هم تیمی‌هایش هم تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی و ملی‌پوش بارسلونا به تمدید قرارداد جرارد پیکه واکنش نشان داد.

پیکه طبق اعلام بارسلونا برای تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۲ با این باشگاه به توافق رسیده و به زودی قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک آندره تراشتگن که رابطه بسیار خوبی با پیکه دارد، در واکنش به این خبر و با زنده کردن خاطره عبارت « او می ماند» یی که پیکه در تابستان در رابطه با آینده نیمار نوشته بود، ضمن منتشر کردن عکسی با مدافع بارسا نوشت:

او تمدید می‌کند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ترانزیت گاز روسیه با اوکراین تمدید نمی‌شود

اوکراین روز یکشنبه اعلام کرد قصد ندارد قرارداد ۵ ساله با شرکت گازپروم روسیه برای ترانزیت گاز روسیه به اروپا را تمدید کرده یا قرارداد دیگری را امضا کند.

به گزارش ایسنا، با وجود حمله نظامی مسکو به اوکراین در سال ۲۰۲۲، گاز روسیه همچنان از طریق خاک اوکراین به اروپا ترانزیت می‌شود که کشورهای آن در تلاش برای متنوع کردن منابع تامین و توسعه انرژی تجدیدپذیر برای حذف واردات انرژی روسیه هستند.

تحت قرارداد توافق شده میان مسکو و کی یف در سال ۲۰۱۹، روسیه به اوکراین برای صادرات گاز به اروپا از طریق شبکه خط لوله این کشور، پول پرداخت می‌کند. این قرارداد در پایان دسامبر سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شود.

جرمان گالوشچنکو، وزیر انرژی اوکراین گفت: می‌توانم تایید کنم که ما برنامه‌ای برای توافق بیشتر یا تمدید توافق فعلی نداریم. تست استرس سیستم انتقال گاز اوکراین و تاسیسات ذخیره‌سازی گاز زیرزمینی در سال گذشته، ثابت کرد که سیستم گاز این کشور می‌تواند بدون ترانزیت کار کند. داشتن گاز فشرده کافی در خطوط لوله، پیش شرط تضمین عرضه گاز است و تست استرس برای این بود که تضمین کند اگر دیگر جریان گازی از روسیه به اروپا نباشد، مصرف کنندگان اوکراینی همچنان گاز دریافت خواهند کرد.

مسکو اعلام کرده که در صورت عدم تمدید قرارداد خط لوله توسط اوکراین، روسیه از مسیرهای جایگزین و صادرات دریابرد گاز طبیعی مایع استفاده خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه، در ژانویه اعلام کرد مسکو آماده است با اتحادیه اروپا درباره تامین گاز طبیعی مذاکراتی برگزار کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبل سیو مارک آندره تراشتگن مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • قرارداد ترانزیت گاز روسیه با اوکراین تمدید نمی‌شود
  • بدون یک یورو تخفیف: شوک سیتی به بارسلونا
  • جرارد پیکه: خلاف بارسلونا، مردم هرگز از تماشای بازی رئال مادرید لذت نمی‌برند!
  • جرارد پیکه: گواردیولا و آرتتا دو گزینه ایده‌آل برای جانشینی ژاوی هستند
  • درویش:‌ ما هم مثل شما موضوع واگذاری پرسپولیس را شنیده‌ایم | جزئیات تمدید قرارداد ۱۲ بازیکن سرخ ها | دسیسه‌ نکنند بازهم قهرمان می‌شویم
  • نظر جالب جرارد پیکه؛ ژاوی در بارسلونا خواهد ماند!
  • پیشنهاد اسطوره به بارسا: پپ یا آرتتا را انتخاب کنید!
  • پیکه: تماشای یک بازی فوتبال به مدت ۹۰ دقیقه دیگر مثل گذشته جذابیت ندارد
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش