Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه بابل گفت: مسئولان برای حل مشکلات مردم باید کار جهادی کنند، کار جهادی نباید لحظه‌ای متوقف شود، قسم به خداوند که با نگاه و کار جهادی مشکلات حل‌شدنی است و این شعار نیست. به گزارش بلاغ به  نقل از بابل‌نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بابل  اظهار کرد: نمازجمعه هم برای فرد نمازگزار و هم جامعه برکت‌آفرین است، هنگامی که نمازگزار در نمازجمعه شرکت  و آداب مخصوص به آن را رعایت می‌کند، ملائک وی را مشایعت کرده و برای او طلب استغفار و شفاعت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


          
وی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) افزود: حضرت زینب(س) دارای شخصیتی جامع و بانوی بزرگ در تاریخ بشریت است که همه آحاد جامعه به ویژه بانوان از این شخصیت برجسته باید الگو بگیرند، تقوا، حجاب و عفاف در وجود زینب(س) نهفته است، روز ولادت ایشان به عنوان روز پرستار نامگذاری شد، بهورزان و پرستاران نقش مهمی در شفای بیماران ایفا می‌کنند، آنان باید با تحمل بدرفتاری برخی از بیماران و با صبر و حوصله زمینه درمان بیماران را مهیا سازند، این عزیزان قدران جایگاه خود باشند.
              
امام جمعه بابل با بیان وضعیت نابسامان مردم زلزله‌زده ادامه داد:طی سرکشی که به همراه جمعی از مسئولان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور و سرپل‌ذهاب از روند انتقال و اهدای کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان باخبر شدیم، مردم این منطقه از نظر معیشت در بدترین وضعیت هستند.
           
این مسئول تصریح کرد:مردم غرب کشور قبل از وقوع زلزله با دامداری و کشاورزی نیز زندگی خود را به سختی می‌گذرانند و زلزله مصیبت آنان را دوچندان کرد البته در سایه عنایات نظام اسلامی و محبت‌های مردمی کانکس‌هایی در اختیار آنها قرار گرفت، طی این سفر مشاهده کردیم که وضعیت بهبود روستاها از شهرها بهتر انجام شده است و جهادگران با حضور در این مناطق ساخت‌وساز منازل مسکونی را به سرعت انجام می‌دهند.
                        
حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر کشور گفت: متاسفانه در حوادث تلخ و سیاه اخیر شاهدیم که برخی با ساده‌انگاری صورت مسئله را پاک کردند، زمینه این اغتشاشات در واقع به برخورد رفتار برخی از مسئولان برمی‌گردد،هنوز هم می‌شنویم عده‌ای خبیث در دهه فجر هم به دنبال آشوب‌گری هستند و به خودشان امید می‌دهند  تا با آتش‌افروزی نظام اسلامی را براندازند.
     
وی افزود: انتظار ملت ایران این است که مسئولان صورت مسئله را در خصوص این اغتشاشات پاک نکنند، دشمن در داخل کشور به آشوب‌گران و پادوهای دست‌نشانده خود امید بست، همان‌هایی که عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی دشمن شدند پس هیچ‌گاه نباید دشمن را دست‌کم بگیریم، دشمن به دنبال روزنه‌ای برای نابودی نظام اسلامی است و در کنار آن نیز ما متاسفانه شاهد عدم‌اهتمام جدی مسئولان برای رفع مشکلات کشور هستیم
               
خطیب جمعه بابل اذعان کرد:  مسئولان برای حل مشکلات مردم باید کار جهادی کنند، کار جهادی نباید لحظه‌ای متوقف شود، قسم به خداوند که با نگاه و کار جهادی مشکلات حل‌شدنی است و این شعار نیست.
         
روحانی ادامه داد: در دسیسه‌های دشمن نباید از نقش رسانه‌های مجازی غافل شویم، دشمنی درصدد ناامیدی ملت از نظام اسلامی است، از وزیر ارتباطات جوان می‌خواهم نگذارد فضای مجازی در دست دشمنان باشد تا با استفاده از شبکه‌های مجازی جوانان ما را فریب دهند.
       
این مسئول جمهوری اسلامی ایران را تنها مردم فلسطین دانست و یادآور شد: نامه اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب مهر تاییدی بود بر این که هیچ یک از وعده‌های کشورهای دیگر برای موضوع فلسطین محقق نشد. حماس اکنون دید که تنها کشوری که موجب امید مردم فلسطین را فراهم میکند، جمهوری اسلامی است.
        
امام جمعه بابل در پایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان یادواره شهدای ترور  گفت: از دست‌اندرکاران برگزاری یادواره ۱۷ هزار شهید ترور کشور تشکر می‌کنم زیرا  در فضایی که برخی در صدد تطهیر چهره تروریست‌ها در کشور هستند، برگزاری این مراسم نقشی موثر در حقیقت چهره منافقین و تروریست‌ها برای نسل جوان ایفا می‌کند، همچنین در پایان خواستاریم خداوند متعال به شهدای خدمت در کشتی سانچی اجری عظیم عنایت و به خانواده‌های آنها صبر عنایت کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند