Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@11:29:14 GMT

رژیم صهیونیستی به تمام کشورهای مسلمان چشم طمع دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۳۸۷

رژیم صهیونیستی به تمام کشورهای مسلمان چشم طمع دارد

تبریز - امام جمعه موقت تبریز گفت: رژیم صهیونیستی به تمام کشورهای مسلمان چشم طمع دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مطهری اصل ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و پرتعداد تبریزی ها در مصلی اعظم تبریز برگزار شد گفت: ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را در پیش داریم.

وی گفت: باید به مشکلات پرستاران توجه شود، باید پرستاران به جایگاه خود ارزش قائل باشند چراکه روز پرستار همزمان با ولادت حضرت زینب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت تبریز سپس ادامه داد: حضرت زینب(س) به قدری عالم و دانشمند بود که جلسه تفسیر قرآن داشته و اهل عبادت بودند و بسیار نماز شب می خواندند.

وی سپس ابراز داشت: بیشتر کارهای بیماران بر عهده پرستاران بوده و اگر این قشر با نیت خالصانه با بیماران رفتار کنند به جایگاه ارزشی خود خواهند رسید.

وی سپس به اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا عادت به خنداندن همه دنیا دارد. اظهارات او از روی حماقت و نادانی است.

حجت الاسلام مطهری همچنین با بیان اینکه چرا یک رئیس جمهور آمریکا تا این اندازه نادان بوده و توجهی ندارد که به میلیون‌ ها نفر توهین کرده است، افزود: آنها از شکست های خود ناراحت هستند.

وی سپس با اشاره به آزادی قدس گفت: اگر قدس آزاد نشود سایر کشورهای مسلمان نیز در خطر خواهند بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می‌کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می‌ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می‌کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • زلنسکی: با اوکراین مثل اسرائیل رفتار کنید
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد
  • نارضایتی زلنسنکی از کمک غرب به اسرائیل
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند