Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:26:36 GMT

کامل‌کننده ریمونتادا تا 2022 در بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۳۹۱

کامل‌کننده ریمونتادا تا 2022 در بارسلونا

ورزش > فوتبال جهان - ستاره جوان آبی اناری‌ها قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه بارسلونا که در نقل و انتقالات ژانویه بسیار فعال عمل کرد و توانست بازیکنانی نظیر کوتینیو و یری مینا را به خدمت بگیرد، حال پروژه تمدید قرارداد ستاره های خود را کلید زده است.

آن ها دیروز قرارداد جرارد پیکه را تا سال 2022 تمدید کردند و امروز به طور رسمی از تمدید قرارداد خود با سرخی روبرتو هافبک جوان خود خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روبرتو که تحت نظر لوییز انریکه به تیم اصلی بارسلونا راه یافت، حال یکی از ارکان اصلی تیم والورده است. ضمن اینکه روبرتو به سبب زدن گل ششم تیم بارسلونا در بازی فصل قبل مقابل پاریسن ژرمن و کامل کردن ریمونتادای این تیم، در بین هواداران بارسا از محبوبیت خاصی برخوردار است.

 

254 41

کلید واژه‌ها : بارسلونا - فوتبال اروپا -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 6085960

دیگر خبرها

  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • پیش‌بازی رئال مادرید - بارسلونا؛ فرصت بزرگ برای شلیک تیر خلاص
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است