Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:48:28 GMT

امام جمعه خلخال: مسئولان پاسخگوی مردم باشند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۴۳۰

امام جمعه خلخال: مسئولان پاسخگوی مردم باشند

اردبیل - ایرنا - امام جمعه خلخال گفت: در بسیاری از موارد ارائه پاسخ صریح و مطابق با واقعیت از سوی مسئولان به مردم مانع از بروز مشکلات اجتماعی مختلف در جامعه خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: ارائه برخی آمارها و عملکردهای خلاف واقعیت از سوی برخی از مسئولان همواره جامعه را دچار تناقض کرده و برای جلوگیری از تکرار چنین مواردی بهتر است که مسئولان با مردم صریح و صادقانه سخن بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند برخلاف نظر برخی افراد رهبر معظم تذکرات لازم در خصوص مسائل و مشکلات جامعه را به مسئولان امر به موقع داده و می دهند و تذکرات علنی مقام معظم رهبری یک دهم از تذکراتی است که در پشت درهای بسته و در جلسات حکومتی و به صورت غیر علنی به مسئولین داده می شود.
وی اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی صادقانه را همواره قبول دارند و از مسئولانی که صادقانه با مردم سخن می گویند حمایت و پشتیبانی می کنند ولی لازمه مردم سالاری دینی دخالت رهبری نظام در همه امور ذاتی مربوط به مسئولان نظام نیست و همچنین کنار باور نکردن شایعات بی اساس ایجاد شده از سوی دشمنان نظام از سوی مردم با بصیرت کشور نیز از خواسته های رهبر نظام است.
خطبیب جمعه خلخال افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر این عقیده اند که هر شخصی از سوی مردم و با رای مردم به عنوان مسئول انتخاب می شود مورد حمایت وی بوده ولی رهبر معظم انقلاب در کارهای جزیی و امور ذاتی مسئولان دخالت نمی کنند.
وی گفت: در کنار انتظار رهبری نظام از مسئولان کشور در رسیدگی به مشکلات جامعه و خدمت صادقانه و بی منت به مردم انتظار رهبری نظام از مردم نیز باور نکردن شایعات بی اساس دشمنان داخلی و خارجی نظام در خصوص مسئولان و وضعیت جامعه کشور برای حنثی سازی توطئه های مختلف دشمن برای نا کارآمد نشان دادن نظام اسلامی است.
وی اظهار کرد: مسئولان نباید پرداخت یارانه را منتی بر گردن مردم گذاشته و تامین هزینه پرداخت یارانه را مشکلی بزرگ برای خود و جامعه اعلام کنند چرا که هزینه یارانه از جیب مردم و با پرداختی های افزایش نرخ حامل های انرژی سال های گذشته تامین می شود.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بختیاری ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای اداری سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال، این بیانات را نقشه راه سال عنوان و اظهار کرد: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد و دشمنان به دنبال این هستند که با شایعه‌پراکنی، اختلاف افکنی و نا امیدسازی، مردم پای کار نظام نباشند.

امام جمعه سرخس به اجرای اصل تبیین تاکید کرد و گفت: مسؤولان ما باید نسبت به این شایعات که مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد توجه داشته باشند و مردم را آگاه کنند.

وی افزود: دشمن برای بهم زدن این شعار برنامه دارد تا نه جهشی اتفاق بیفتد و نه مشارکتی باشد و ما باید آگاهانه در مقابل اقدامات دشمن بایستیم.

بختیاری تاکید کرد: اختلاف سلیقه‌ها و جناح‌ها نباید منجر به دوری دل‌ها شود چون این خواست دشمن است و ما باید مانند اول انقلاب همه در میدان عمل پای کار نظام باشند.

امام جمعه سرخس به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، گفت: دشمن می‌خواهد بر حواشی بعد از انتخابات مانور بدهد در حالی که انتخابات سالم برگزار شد و نباید به حواشی پسا انتخاباتی دامن بزنیم و باید با رفاقت و برادری برای پیشرفت شهرمان قدم برداریم.

وی بیان کرد: باید نماینده منتخب را برای پیشرفت شهرستان کمک کنیم.

کد خبر 6062246

دیگر خبرها

  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • از شعرخوانی امام حسنی علی انسانی تا حضور آقازاده‌ها در دیدار شاعران با رهبری
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب برگزار شد
  • رهبر معظم انقلاب امروز با شاعران افطار می‌کنند
  • شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد