Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، مهدی داوری در حاشیه مراسم نخستین سالگرد شهدای آتش‌نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک سال از حادثه تلخ پلاسکو گذشت و در این حادثه جوانان غیورمندی را از دست دادیم. 

وی گفت: تحمل این فقدان سخت است و از خداوند برای خانواده آنها صبر طلب می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا خانواده شهدای آتش‌نشان تحت پوشش امور ایثارگران شهرداری تهران و بنیاد شهید قرار می‌گیرند، گفت: یکی از اموری که در حال پیگیری هستیم و رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم این است که بتوانیم حقوق شهدا و خانواده آنها را برآورده کنیم و پیگیر هستیم این مسئله رسما اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد: به زودی خانواده شهدای آتش‌نشانان تحت پوشش سازمان ایثارگران شهرداری تهران قرار می‌گیرند. در خصوص بنیاد شهید نیز پیگیری‌های لازم در حال انجام است ولی ما باید بر اساس قانون عمل کنیم و نمی‌توانیم فراتر از آن پیش برویم ولی پیگیر هستیم خانواده شهدای آتش‌نشانان تحت پوشش بنیاد شهید نیز قرار بگیرند.

داوری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه اقدامی برای ایمنی ساختمان جدید پلاسکو در نظر گرفته‌اید، گفت: همه ساختمان‌ها باید دستورالعمل‌ها و ضوابط مربوط به ایمنی را لحاظ کنند تا پروانه ساخت دریافت کنند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه ساختمان تجارت جهانی فردوسی نیز فاقد ایمنی لازم است گفت:‌اگر این ساختمان ناایمن باشد پرونده آن قطعا در سازمان آتش نشانی وجود دارد و در حال بررسی است.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی