Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@12:10:00 GMT

سفر اربعینی سمت خدا به کربلا

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۴۹۸

سفر اربعینی سمت خدا به کربلا

برنامه تلویزیونی سمت خدا به مناسبت اربعین حسینی در روز چهارشنبه 19 صفر (17 آبان) میزبان حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و پنجشنبه 20 صفر (18 آبان) با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری به ترتیب با موضوع ثواب زیارت اربعین و نشانه مومنان در زیارت اربعین به صورت زنده از کربلای معلی برای مخاطبان پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برنامه سمت خدا به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در روز یکشنبه 30 صفر مصادف 28 آبان به صورت مستقیم از مشهدالرضا پخش می شود.

این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به مبحث سیره و سجایای اخلاقی آن حضرت می پردازد

 

سمت خدا به تهیه کنندگی سید عبدالمجید رکنی و با اجرای نجم الدین شریعتی هر روز به جز جمعه ها از ساعت13:00 روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی را به علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی تصریح کرد: این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حبیب‌الله احمدی سینایی، موجب تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته پس از کسب فیض و درس‌آموزی از سیره علمی، عملی و اخلاقی پدر بزرگوارشان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مجتبی قزوینی، عمر شریف خود را در مسیر اعتلای ارزش‌های مکتب اهل بیت (ع) و روشنگری معارف اسلامی صرف کرد و خدمات علمی ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که توشه‌ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را محضر علما و حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • عملیات تنبیهی علیه صهیونیست‌ها در تاریخ بی‌نظیر بود
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • رئیس جمهور به سمنان سفر می کند
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • اعتکاف، عبادت در سیر سلوک انسان است