Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تیران افزود: خدمت رسانی به مردم، رفع چالش های اقتصادی و فرهنگی و توسعه اشتغال مهمترین نیازهای کشور است اما در برخی مواقع مسائل حاشیه ای بر نیازهای اصلی جامعه غالب می شود.
وی بیان کرد: مسئولان نباید نسبت به انتقاد و نقد مردم بی تفاوت باشند و از نقد بپرهیزند اما انتقاد و نقد تنها مشکل کشور نیست و باید همه کارگزاران نظام در بخش های مختلف به نیازهای کشور رسیدگی کنند و از طرح مسائلی که حاشیه دارد خودداری کنند و وقت خود به این مسائل نگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: مردم کشورمان نیازمند خدمت هستند و وجود مشکلات و چالش در عرصه های مختلف و زندگی سخت معیشتی زیبنده مردم این نظام و کشور نیست.
وی به سخنرانی رهبر انقلاب در جمع رؤسای مجالس کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: حفظ وحدت بین جوامع اسلامی از دغدغه های رهبر انقلاب بود که در این دیدار تاکید کردند و باید سران مجامع اسلامی همواره به دنبال حفظ وحدت باشند.
حجت الاسلام رشیدیان اضافه کرد: ایجاد فاصله و بدبینی بین کشورهای اسلامی هدف دشمن برای تحقق اهداف برنامه های آن ها است که سران کشورهای اسلامی باید مراقب این توطئه باشند.
وی تلاش برای موفقیت در جنگ نرم دشمن را از دیگر بخش های سخنان رهبر انقلاب اعلام کرد و گفت: با برنامه ریزی هدفمند قادر به شکست دشمن در جنگ نرم خواهیم بود که بهره گیری از فضای مجازی برای گسترش اخلاق و فرهنگ اسلامی نمونه ای برای گسترش بیداری اسلامی و فرهنگ ناب اسلامی و شکست تبلیغی دشمن است.
سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس اسلامی که با حضور رؤسای مجالس کشورهای اسلامی با موضوعاتی از جمله توسعه همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی، مسئله تروریسم و دخالت‌های آمریکا در ایجاد آشفتگی امنیتی در مناطق اسلامی و نیز مسئله تعرض به قدس شریف هفته گذشته در ایران برگزار شد.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : سلطانمرادی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های رژیم صهیونیستی در تجاوز به ایران

رسانه‌ها و کارشناسان مسائل نظامی و امنیتی عملیات «وعده صادق» را نقطه عطف جدیدی در معادلات منطقه دانستند؛ از خروج ایران و اسرائیل از جنگ در سایه و نیابتی به جنگ مستقیم تا عبور از خطوط قرمز یکدیگر. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، علی عبدی، کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: رسانه‌ها و کارشناسان مسائل نظامی و امنیتی عملیات «وعده صادق» را نقطه عطف جدیدی در معادلات منطقه دانستند؛ از خروج ایران و اسرائیل از جنگ در سایه و نیابتی به جنگ مستقیم تا عبور از خطوط قرمز یکدیگر. ترسیم معادله جدید در منطقه را می‌توان از دیگر تأثیرات پاسخ ایران دانست. به این معنا که ایران با تثبیت خود به‌عنوان یک قدرت موشکی و پهپادی در منطقه و فراتر از منطقه، این پیام صریح را ارسال کرد که توانایی پاسخ متوازن به هرگونه تهدید علیه خود را دارد.

پاسخ نتانیاهو و رژیم صهیونیستی به حمله ایران بدون هماهنگی غرب و ایالات‌متحده میسر نخواهد شد. حمایت سنتی آمریکا از اسرائیل همواره وجود داشته است و تاکنون هر جنگی که در منطقه با حضور اسرائیل رخ داده، آمریکا در جریان آن بوده است. از سوی دیگر پاسخ مستقیم رژیم صهیونیستی به خاک ایران می‌تواند آغاز یک جنگ منطقه‌ای را به همراه داشته باشد. اما مسئله دوم این است که اگر ائتلاف اسرائیل و حامیان غربی و عربی آن وجود نداشت، این رژیم آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیر بیشتری را تاکنون متحمل شده بود.

وابستگی اجازه نمی‌دهد رژیم صهیونیستی بدون اجازه آمریکا جنگی منطقه‌ای را رقم بزند. از سوی دیگر، اگر این جنگ رخ دهد، اسرائیل به پدافند هوایی ایالات‌متحده نیازمند خواهد بود؛ بنابراین دوباره دست به دامن آمریکایی‌ها می‌شود و از این جهت وابستگی آن تشدید خواهد شد. آمریکا نیز صراحتا اعلام کرده که به اسرائیل یادآور شده تا از حمله مستقیم به ایران خودداری کند و یک جنگ منطقه‌ای را شروع نکند.

بحران داخلی در اسرائیل نیز جدی است و اختلاف‌نظرها بر سر مسائل گوناگون ازجمله پاسخ به ایران وجود دارد. جناح اقلیت در رژیم صهیونیستی به‌طور کلی معتقد است هر اقدام داخلی و خارجی این رژیم باید با هماهنگی آمریکا صورت بگیرد. دولت آمریکا نیز در شرایط فعلی میلی به تنش ندارد. از سوی دیگر بین  اعضای کابینه  دولت اسرائیل نیز اختلاف وجود دارد. بخشی از این افراد که احساسی عمل می‌کنند معتقدند باید پاسخ تندی به ایران داده شود، اما نتانیاهو از سایر افراد دولت محاسبه‌گرتر است و این احتمال وجود دارد تا در ازای گرفتن امتیازی مهم از آمریکا، به فکر پاسخ مستقیم به جمهوری اسلامی ایران نباشد. با توجه به عدم‌اجماعی که بر پاسخ مستقیم رژیم صهیونیستی به ایران وجود دارد، پاسخ این رژیم در فضاهای دیگری شاید به وقوع بپیوندد.

مسائل اقتصادی نیز گریبانگیر رژیم صهیونیستی شده است، اما با حضور آمریکا و کمک‌های او، فشارهای اقتصادی در اسرائیل کنترل می‌شود و اجازه نمی‌دهد اقتصاد آن زمین بخورد. بیشترین فشارهای اقتصادی در این رژیم نیز بر طبقه متوسط آن وارد می‌شود.

هشدارهای ایران و نهادهای بین‌المللی ازجمله شورای امنیت نیز نباید فراموش‌شان شود. این هشدارها به‌خوبی رژیم صهیونیستی را از حمله مستقیم یا هر اقدامی در سطح آن برحذر خواهد داشت. البته گیرکردن اسرائیل در باتلاق جنگ و نفرت عمومی موضوعی است که پیش‌تر موجب شد تا این رژیم اقداماتی غیرمنطقی و از روی شتاب‌زدگی انجام دهد.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری
  • دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در تجاوز به ایران