Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنکاراـ ایرناـ مرال آکشنر رهبر حزب نیک ترکیه گفت که عملیات ارتش این کشور در عفرین سوریه به منظور نابودی تروریست ها لازم و ضروری است و ما نیز در این خصوص از دولت پشتیمانی و حمایت می کنیم.

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از وبسایت خبری ان.تی.وی، آکشنر در مراسم بازگشایی دفتر حزب نیک در منطقه آلتین داغ آنکارا اظهار کرد: در ضرورت انجام عملیات ارتش در عفرین هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد و ما نیز در راستای نابودی تروریست ها از دولت ترکیه پشتیبانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: تروریست های یگان های مدافع خلق(ی.پ.گ) در عفرین زیر بال نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک.ک) و عناصر حزب اتحاد دموکراتیک سوریه (پ.ی.د) زیر بال آمریکا پرورش یافته اند که هر کدام این گروه های تروریستی تهدیدی علیه امنیت ترکیه محسوب می شوند و باید از بین بروند.
به گزارش ایرنا، مقامات دولت ترکیه و سران بعضی از احزاب مدعی اند که شمال سوریه از جمله منطقه عفرین به پرورشگاه عناصر گروه های تروریستی از جمله پ.ک.ک، پ.ی.د و داعش تبدیل شده است که تحت رهبری آمریکا تهدیدی علیه ترکیه محسوب می شوند.
دولت ترکیه بارها اعتراض خود را به حمایت مالی ـ تسلیحاتی آمریکا از معارضان کُرد سوریه اعلام و در چند روز گذشته حملات توپخانه ای خود را علیه مواضع پ.ک.ک در عفرین آغاز کرده است.
مقامات دولت ترکیه در روزهای گذشته با اعلام نارضایتی از همکاری آمریکا با گروه های تروریستی و معارضان کُرد سوری به طور مستمر نسبت به احتمال آغاز عملیات نظامی در اطراف عفرین و منبج هشدار می دادند.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب به نقل از منابع خبری سوری، این افراد به دنبال کمین تروریست‌ها در مسیر عبور اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.   این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داده است.   هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی» نیوز لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.   این شبکه خبری به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.   آخرین عملیات گروهک تروریستی داعش به مردادماه ۱۴۰۲ بر می گردد که در آن به یک اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه حمله کرد و ۲۳ نظامی این کشور را کشت.   داعش، به عنوان یک گروه تروریستی که در سال ۲۰۱۴ در مناطق وسیعی از سوریه و عراق حضور داشت، در سال ۲۰۱۹ متعاقب شکست‌های پی در پی که از سال ۲۰۱۷ متحمل شد، ناچار به ترک همه این مناطق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: عملیات «وعده صادق» اقدامی ضروری و وحدت بخش بود
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد
  • پرینچک: ترکیه حریم هوایی خود روی آمریکا و اسرائیل را ببندد
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل