Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: خودرو سمندی که قرار بود ماشین عروس را همراهی کند در بلوار سید جمال الدین اسد آبادی ساوه واژگون شد و بر اثر این حادثه مردی ۲۸ سال جان باخت و یک خانم جوان و کودک ۸ ساله مصدوم شدند .

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حسین آزاد مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی شهرستان ساوه در این رابطه گفت: خبری مبنی بر واژگونی خودرو سواری سمند در ساعت ۲۳:۵۰ پنچشنبه ۲۸ دیماه در بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ساوه اطلاع رسانی شد که بلافاصله سه کد عملیاتی پایگاهای اورژانس شهری دو و سلفچکان وشهری سه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: پس از رها سازی مصدومان توسط عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه و معاینات اولیه توسط تکنسین های اورژانس متاسفانه راننده خوردو مذکور که آقایی ۲۸ ساله بود قبل از رسیدن همکاران اورژانس جان باخت و دیگر مصدومان که یک خانم ۱۸ ساله و دچار قطع نخاع شده بود پس از اقدامات لازم پیش بیمارستانی توسط تکنسین های پایگاه اورژانس شهری دو به بیمارستان شهید مدرس منتقل شد و سومین مصدوم که دخترخانمی ۸ ساله بود بوسیله همکاران اورژانس پایگاه سلفچکان به مرکز درمانی شهید مدرس انتقال داده شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان