Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) بیان داشت: بخش اعظمی از مردمی که در روزهای نخست در خیابان ها حضور داشتند، مردم عادی بودند که برای مطالبات بحق خود به خیابان آمده بودند.
وی با اشاره به سوء استفاده منافقان و ضدانقلاب ها از این اجتماعات مردمی خاطرنشان کرد: یکی از راه های پیشگیری از فتنه، اخلاص است و باید به مشکلات مردم، توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش، از اقدام کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی وضعیت حقوق های ماهانه در سال آینده قدردانی کرد.
حجت الاسلام شفیعی زاده در خاتمه سخنانش، از دادستان قزوین به خاطر تعلیق عوارضی به ناحق از مردم تقدیر کرد.
خبرنگار:نصرالله ابراهیمی**انتشاردهنده:کبیری
6070/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با اشاره سفر روز پنج شنبه آیت الله رئیسی به استان سمنان و تحقق مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان گفت : با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری در دو شهر سمنان و شاهرود برای دیدار مردمی رئیس جمهور برنامه ریزی کرده اند از مردم درخواست می کنیم با حضور در دیدارهای مردمی رئیس جمهور مشکلات ، مطالبات و دغدغه های این استان را مطرح و پیگیری کنند .

در سفر روز پنجشنبه هیات دولت به استان سمنان، رئیس جمهور قرار است ساعت ۱۰ در مسجد امام سمنان و ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی شاهرود با مردم دیدار کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان