Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير نفت ضمن ارايه توضيحاتي پيرامون اختلاس در بخش اکتشاف نفت، گفت: تا اينجا ميزان اختلاس حدود 100 ميليارد تومان اعلام شده است.

به گزارش روز جمعه ايرنا از خانه ملت، «بيژن زنگنه» درباره انتشار اخباري مبني بر اختلاس ميلياردي يکي کارکنان وزارت نفت، گفت: اين فرد يکي از کارمندان بخش اکتشاف بوده که تخلف کرده است و خود کارکنان بخش اکتشافات اين تخلف را کشف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه اين فرد به مقامات قضايي معرفي شده است، افزود: مقامات قضايي با جديت اين موضوع را دنبال مي کنند.
زنگنه افزود: اين فرد در حال حاضر به خارج از کشور فرار کرده و مقامات قضايي از طريق اينترپل پيگير هستند که اين فرد را به کشور بازگردانند؛ علاوه بر اين در حال بررسي هستند که اگر اين فرد همدستي دارد با آن برخورد کنند.
وزير نفت با بيان اينکه به دليل قصور، چند نفر از مسئولان را در اکتشاف از پست هايشان برکنار کرده ام گفت: بر اين اساس تاکنون يک نفر به هيات تخلفات معرفي شده و ممکن است چند نفر ديگر به دليل قصور و اهمال در انجام وظيفه به هيات تخلفات اداري وزارت نفت معرفي شوند.
زنگنه ادامه داد: اين اقدامات غير از اقداماتي است که دستگاه قضا انجام مي دهد.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**1108**9189**
تنظيم: اسماعيل داودي ** انتشار:کاردان
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است

معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه واشنگتن می‌خواهد با سفر بلینکن به چین «ارتباط مسکو و پکن» را تضعیف کند، گفت: محرومیت شهروندان روس از پروازهای ترکیه به مقصد کشورهای منطقه آمریکای لاتین با اعمال فشار آمریکا مربوط است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که سفر کنونی آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا به چین به منظور ایجاد بی ثباتی در روابط روسیه و چین است، هرچند مقامات پکن چنین گامی را برنخواهند داشت.

ریابکوف امروز در مصاحبه با تاس گفت: واشنگتن به دنبال راه‌هایی برای تضعیف موثرتر و قدرتمندتر پیوند بین روسیه و چین است.   تقویت این روابط باعث خشم و نگرانی سیاستمداران و مقامات ارشد دولت جو بایدن شده است.

این دیپلمات با اشاره به اینکه سیاستمداران آمریکایی از هر اقدامی، از جمله  باج خواهی و ارعاب، که برای طرف روسی نیز بسیار آشکار است، ابایی ندارند، افزود: البته مقامات پکن به خوبی از استراتژی دنبال شده توسط واشنگتن آگاه هستند و برای حفظ روابط خود با روسیه آمادگی دارند تا پاسخ تندی به درخواست‌های آمریکا در این خصوص بدهد. 

ریابکوف یادآور شد: ما خودمان نیز تسلیم چنین فشاری نمی شویم. با اطمینان به حرکت خود به سمت دستیابی به اهداف عملیات ویژه نظامی ادامه می‌دهیم و شاخص‌های اقتصادی روسیه نیز گویای شکست این تلاش‌هاست.

دیدار بلینکن از چین از 24 تا 26 آوریل انجام می‌شود.  او امروز پنجشنبه وارد شانگهای شد و قرار است در دیدار با وانگ ایی، وزیر امور خارجه چین، موضوع اعمال تحریم‌ها در صورت ادامه توسعه روابط با مسکو را مطرح کند.

سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیقسفر لاوروف به پکن برای مذاکره با وزیر خارجه چین

محرومیت روس‌‌ها از پروازهای ترکیه به مکزیک به دلیل فشار آمریکاست

سرگئی ریابکوف همچنین در پاسخ به سوال دیگری، تاکید کرد که شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز به دلیل اعمال فشارهای آمریکا، شهروندان روس را از پروازهای خود به مقصد مکزیک حذف کرده است.

معاون وزیر خارجه روسیه افزود: واضح است مکزیک تحت فشاری قرار دارد که از سوی واشنگتن بر مقامات این کشور وارد می شود. مشکل اجازه نداشتن شهروندان روس برای استفاده از پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیه نه تنها در مکزیک، بلکه در سایر کشورهای آمریکای لاتین نیز صدق می‌کند.

به گفته او، دستگاه دیپلماسی روسیه مصمم است تا با صراحت و اطمینان وضعیت فعلی که مغایر با حق مسلم آزادی افراد برای جایجایی است را روشن کرده و مشکلات پیش آمده را برطرف کند و کشورها باید بر اساس منافع خود در این مسائل تصمیم گیری کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • ببینید | جزئیات مهم کنکور ۱۴۰۳ از زبان وزیر علوم
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی