Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@11:14:41 GMT

هوای پایتخت بعد از مدتها در شرایط سالم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۶۲۰

هوای پایتخت بعد از مدتها در شرایط سالم

محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: براساس آخرین اطلاعات ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران، وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 مورخ 29 دی ماه با شاخص100 در وضعیت سالم قرار داشت.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران اظهار کرد:در این بازه زمانی وضعیت آلاینده و منواکسیدکربن پاک:(39)،ذرات معلق کمتر از 10میکرون : سالم(59)،و ذرات معلق با قطر کمتر از 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5میکرون : ذرات معلق( 100)سالم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت کیفی ساعتی هوای تهران در حال حاضر نیز با توجه به اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وابسته به شهرداری پایتخت با شاخص 73 در وضعیت سالم است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در نهمین روز فروردین ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین؛ چند روزی است که پایتخت نشینان شاهد بارش های باران و وزش بادهای بهاری هستند. به مدد همین شرایط جوی است که آسمان تهران همیشه دود گرفته آبی شده است و ذرات آلاینده به حداقل رسیده اند. براساس اطلاعات ثبت شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین شاخص روی عدد ۵۲ قرار داشته است. این اعداد بیانگر آن هستند که وضعیت کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد و پایتخت نشینان می توانند عمیق نفس بکشند و شاهد رنگ آبی آسمان باشند.

شاخص کیفیت هوا صفر تا ۵۰ : هوا پاک ۵۱ تا ۱۰۰: هوا قابل قبول (سالم) یا متوسط ۱۰۱ تا ۱۵۰: هوا ناسالم برای گروه‌های حساس ۱۵۱ تا ۲۰۰: هوا ناسالم ۲۰۱ تا ۳۰۰ :هوا بسیار ناسالم ۳۰۱ تا ۵۰۰ : هوا خطرناک

کد خبر 840992 برچسب‌ها تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • وضعیت هوای تهران در نهمین روز فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت هوای تهران در نهم فروردین‌؛ هوا در شرایط قابل قبول است
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای خرمشهر در وضعیت بسیار ناسالم
  • ثبت آبی‌ترین آسمان در بجنورد/ شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای شهرستان نهبندان در وضعیت ناسالم قرار گرفت
  • وضعیت هوای تهران؛ در شرایط قابل قبول