Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@11:10:26 GMT

قول مساعد وزیر بهداشت به تئاتری ها

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۶۴۷

قول مساعد وزیر بهداشت به تئاتری ها

به گزارش جام نیوز، شب گذشته وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که به همراه همسر خود در تماشاخانه پالیز به تماشای آخرین اثر ساناز بیان نشسته بود، گفت امیدوار است وزارت متبوعش بتواند علاوه بر حمایت تئاتر در فضای جشنواره‌های بتواند با اعطای وام‌های کم‌بهره مسیر تولید آثاری در حوزه پزشکی و روانپزشکی تسهیل بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او که موضوع نمایش آبی مایل به صورتی را مهم دانست در گفتگو با عوامل نمایش از پیگیری وضعیت بیماران اختلالات جنسی سخن گفت و تاکید کرد با مطرح کردن این نمایش در فضای دولتی امکاناتی برای اجرای آن در تلویزیون مهیا کند. وی براین باور بود نمایش ساناز بیان با توجه به نگاهش به مسائلی این چنینی که با شریعت اسلام همراه است می‌تواند مورد توجه رسانه ملی قرار گیرد.

 

وی همچنین از تلاش برای فعال کردن بهزیستی در حمایت از بیماران اختلالات جنسی گفت و درباره پیگیری شرایط عمل جراحی آنان قول‌هایی داد.

 

قاضی‌زاده در دیدار با هنرمندان درباره برنامه دکتر ایازی مبنی بر فراهم کردن چک‌آپ رایگان هنرمندان که تنها یک بار رخ داده است قول مساعد داد.

 

در این دیدار ساناز بیان گزارشی از تلاش چهار ساله خود برای تولید این اثر گفت و به شکل مبسوط از مشکلات بیماران موضوع نمایش خود گفت. قاضی‌زاده هاشمی نمایش آبی مایل به صورتی را اثری تأثربرانگیز توصیف کرد که می‌تواند بیش از این بر جامعه ایرانی اثر بگذارد.

 

وی درباره وضعیت نمایش دو مرد در یک اتاق مسعود رایگان گفت: از کلیت ماجرا با خبر است و امیدوار است مشکلات مالی گروه این هنرمند که بسیار ناچیز است به زودی برطرف شود.

 

نمایش آبی مایل به صورتی که در جشنواره 36 فجر حضور دارد قرار است در بهمن‌ماه 96 کماکان روی صحنه باشد.

 

تسنیم

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در مراسم تاسیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در ستاد وزارت بهداشت گفت: جهاد تبیین یکی از رسالت‌های مهم در وزارت بهداشت است. 

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت ایجاد امید آفرینی و ارتقای سلامت است. 

وزیر بهداشت ادامه داد: اسلامی شدن دانشگاه‌ها یکی از اهداف در وزارت بهداشت است و در این خصوص نیازمند دانشمندان متعهد و متدین هستیم. 

عین اللهی تاکید کرد: جذب نیروهای متخصص و متدین در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از دیگر برنامه های وزارت بهداشت است.

وی گفت: نظام سلامت ایران قوی ترین نظام سلامت در منطقه است. راه اندازی دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها باعث خیر و برکت شده است. 

وزیر بهداشت افزود: حرکت وعده صادق یک امیدی در دل مسلمانان جهان ایجاد کرد.  

درادامه مراسم،  حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: همکاری خوبی بین نهاد نمایندگی با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور وجود دارد و از ظرفیت های موجود استفاده بهینه شده است. 

وی بیان کرد: اکنون بیش از ۲۶۰ دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه های سراسر کشور راه اندازی شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است