Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با هماهنگی قلعه نویی با کادرفنی تیم ملی، بازیکنان ملی پوش ذوب آهن در تمرین ریکاوری تیم ملی شرکت نمی‌کنند.

به گزارش گروه ورشی خبرگزاری میزان، بازی ذوب آهن و استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر به دلیل حضور ذوبی‌ها در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا زودتر از بازی‌های دیگر هفته بیست و یکم و در روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس بازیکنان ملی‌پوش ذوب‌آهن این هفته در تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال شرکت نمی‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود را جهت شروع دوباره لیگ از روز ۶ فروردین شروع کرده و آبی پوشان قرار است تا قبل از دیدار برابر مس رفسنجان یک یا دو بازی تدارکاتی را هم در دستور کار خود قرار دهند.

۴ ملی پوش استقلال که در اردوی تیم ملی حاضر بوده و به ترکمنستان سفر کرده بودند روز گذشته به تهران بازگشتند.

روزبه چشمی بعد از بازگشت در تمرینات حضور پیدا کرد، ولی سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی قرار است از امروز در تمرین حاضر شوند.

البته آن‌ها درخواست یک روز استراحت بیشتر را داده بودند که کادر فنی با توجه به حساسیت بازی‌های باقی مانده لیگ و دیدار برابر مس رفسنجان از آنان خواست که از امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه ۱۸ فروردین و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

آخرین دیداری که این دو تیم با یکدیگر برگزار کردند در مرحله یک هشتم جام حذفی بود که استقلال در رفسنجان مقابل مس شکست خورد و از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • حضور برونو فرناندز و تونی کروس در تیم منتخب هفته بیست و هشتم EA Sports FC24
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد