Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی برنا، بازی دو تیم فولاد و پیکان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر به علت بدی آب و هوا و وجود گرد و خاک زیاد، لغو و برگزاری آن به فردا موکول شد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!

یک گاف بزرگ از سوی مدیرعامل فولاد خوزستان باعث شده این تیم با ضرر 21 میلیاردی مواجه شود!

طرفداری | بهرام رضاییان گاف عجیبی در بحث قرارداد با مهدی رحمتی داده است.

اگر یادتان باشد مهدی رحمتی جدی ترین گزینه نیمکت فولاد خوزستان بود که با او مذاکراتی هم انجام شد ولی فشار هواداران و اعتراض آن ها باعث شد مدیران فولاد عقب نشینی کنند و رحمتی از لیست گزینه ها حذف شد.

اما بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل فولاد خوزستان یک اشتباه عجیب را انجام داده است. زمانی که با رحمتی در حال مذاکره بوده، قرارداد را در اختیار او قرار می دهد، قراردادی که خودش زیر آن را مهر و امضا کرده بود.

حال مهدی رحمتی قرارداد را به کمیته تعیین وضعیت برده و می گوید فولاد خوزستان زیر قراردادی زده که مدیرعامل هم زیر آن را امضا کرده است.

طبق این قرارداد، مهدی رحمتی قرار بوده 6 میلیارد به ازای نیم فصل دوم فصل جاری و 15 میلیارد برای فصل بعد دریافت کند. علاوه بر این 20 درصد هم آپشن در قرارداد مهدی رحمتی وجود داشته است. به این صورت که اگر در نیم فصل دوم رتبه فولاد را تک رقمی کند، 20 درصد به قرارداد فصل جاری و اگر فصل بعد در نیمه بالایی جدول باشد، این 20 درصد هم به قراردادش اضافه می شود، یعنی 21 میلیارد به اضافه این آپشن ها.

حالا مهدی رحمتی این قرارداد را با خودش به کمیته تعیین وضعیت برده و اعلام کرده پولش را می خواهد. به خاطر اشتباه بهرام رضاییان، مهدی رحمتی قطعا 6 میلیارد نیم فصل دوم را می گیرد و اگر فصل بعد هم بدون تیم بماند و در خانه بنشیند هم باید 15 میلیارد دیگر را از فولاد بگیرد!

امضا کردن قرارداد پیش از رسمی شدن آن باعث شده فولاد خوزستان با یک بدهی 21 میلیاردی روبرو شود!

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان