Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری ـ ایرنا ـ امام جمعه شهرری با اشاره به بازداشت شدگان اعتراض ها و اغتشاش های اخیرگفت: مسئولان قوه قضائیه باید حساب فریب خوردگان و معترضان اقتصادی را ازاغتشاشگران جدا کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) با بیان اینکه احتمال دارد دانش آموزی و یا دانشجویی فریب برخی عناصر فتنه گر را خورده و اقدام به شکستن شیشه ای کرده باشد افزود: قوه قضائیه باید با لیدرهای اغتشاش های اخیر که مزدور منافقان هستند به شدت برخورد کند ولی باید حساب جوانانی که ناخواسته در این میدان آمده اند را از آنان جدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات اقتصادی مردم از جمله گرانی، بیکاری و اوضاع بد مال باختگان موسسه های مالی به سرعت رفع شود اظهار داشت: مسئولان کشور بجای حاشیه و چالس سازی باید مشکلات و زخم های اقتصادی کشور را رفع کنند.
شاهچراغی با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست اغتشاش های اخیر در کشور از اعتراض های اقتصادی به حق مردم آغاز شد اظهار داشت: مسئولان اگر مشکلات اقتصادی کشوررا به موقع رفع نکنند بازهم عرصه برای اغتشاشگران و عناصر بیگانه در کشور باز خواهد بود.
وی به شعار سال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: مسئولان باید در این ماه های پایانی سال به مردم و افکار عمومی پاسخگو باشند که در طول سال 96 چه اقدامات مفید اقتصادی انجام داده اند.
شاهچراغی در ادامه به شیطنت های آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها پس از آنکه نتوانستند توسط گروه های تکفیری و داعش در سوریه و عراق کاری از پیش ببرند اخیرا با افزایش نیروهای نظامی خود می خواهند فتنه های دیگری را در سوریه علیه مردم خاورمیانه در کشورهای لیبی و افغانستان ایجاد کنند.
وی ادامه داد: آمریکایی ها با ارسال 4 هزار ماشین و سلاح به عناصر داعش درصدد برهم ریختن اوضاع نابسامان کشور لیبی و افغانستان هستند که باید مردم این کشور با هوشیاری با هر گونه عنصر داعشی به شدت برخورد کنند.
شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به کمبود 80 درصدی آب در برخی مناطق کشور اشاره کرد و یادآور شد: خشکسالی به شدت کشور را تهدید می کند از همین رو مردم باید نماز باران را در شهرهای مختلف بجا بیاورند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/3218 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم