Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@10:05:53 GMT

دانلود؛ 3 گل برتر اینتر به رم در بازی های خانگی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۸۰۱

‍‍‍‍‍‍

دانلود (2.7MB)

طرفداری - 3 گل برتر اینتر به رم توسط یوری ژروکائف، وسلی اسنایدر و آلوارو رکوبا در جوزپه مئاتزا به مناسبت تقابل دو تیم. 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!

به گزارش ورزش سه، شاگردان اوسمار ویرا با وجود آنکه نیم‌فصل دوم را با شکست برابر آلومینیوم اراک آغاز کردند اما توانستند در ادامه، روندی درخشان را در پیش گیرند؛ به‌طوری‌که 6 برد و یک تساوی در 7 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود تا آن‌ها با کسب 19 امتیاز از 8 مسابقه، به کار خود در نیم‌فصل دوم ادامه بدهند.

پرسپولیسی‌ها که عنوان صدرنشین نیم‌فصل دوم لیگ برتر را یدک می‌کشند، این فرصت را دارند تا در دیدار پیش‌رو، رکورد خود در مقایسه با نیم‌فصل نخست را بهبود ببخشند. آنها در نهمین بازی در نیم‌فصل اول فصل جاری با هدایت یحیی گل‌محمدی، در اصفهان مقابل سپاهان شکست خوردند درحالیکه درصورت پیروزی در بازی بعدی مقابل نفت در دور برگشت 22 امتیازی خواهند شد و این یک ارتقا برای تیم اوسمار به نسبت نیم فصل اول است.

آنها این هفته در یک بازی جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود گذشتند و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدارهای خانگی شد. پرسپولیس در این فصل از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌ و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی است. البته که شاگردان جواد نکونام در هفته پیش‌رو این فرصت را دارند تا بعد از ۲ تساوی پیاپی در دیدارهای خانگی، برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان برترین تیم در دیدارهای خانگی را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • بروات تولید کننده برتر لوزارم خانگی
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر