Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های تنیس زیر 13 سال سطح 2 آسیا با قهرمانی مشکات الزهرا صفی نماینده کشورمان به پایان رسید. ‌

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سطح 2 آسیا به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار شد و مشکات الزهراء صفی و یونس طلاور به مصاف حریفان خود رفتند.

در بخش دختران و در فینال بازیها‌،‌مشکات الزهراء صفی موفق شد با نتیجه (2-6 و 4-6 ) مقابل ماریا بردی از لبنان به پیروزی برسد و ضمن کسب دومین عنوان قهرمانی در این رقابت ها جواز حضور در مسابقات سطح یک آسیا را نیز به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحش پسران نیز یونس طلاور برای کسب عنوان پنجمی با نماینده پاکستان مسابقه داد و در نهایت با نتیجه ( 4-5 ، 4-1 و 5-10 ) به برتری رسید و صاحب این عنوان شد. آریو جوادی نیز در جایگاه نوزدهم ایستاد. به این ترتیب این بازیها پس از 2 هفته رقابت تنیسورها و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

یونس طلاور و آریو جوادی از ایران ، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات الزهراء صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان به عنوان نمایندگان تیم غرب آسیا در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

تیم تنیس غرب آسیا به همراه تنیسورهایی از کشورهای بنگلادش، بوتان ، برونئی، کامبوج ، کره جنوبی، قرقیزستان، لائوس، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، پاکستان، سنگاپور ، ترکمنستان، تاجیکستان و ویتنام در مسابقات قهرمانی سطح 2 آسیا رده سنی زیر 13 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند. این رقابت ها از 18 لغایت 29 دی ماه به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار و برترینها جواز حضور در رقابت های سطح یک آسیا را کسب کردند.

سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده سید امیر برقعی ( مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه ) از ایران بود و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ صراف از ایران به عنوان مربی تیم غرب آسیا را در این رقابت ها همراهی کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد