Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه شهرکرد افزود: مردم ایران به صورت جامع و کامل پشتیبان مقاومت فلسطین است و این پشتیبانی نه به خاطر یک سرزمین بلکه از آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: امام راحل فرمودند وظیفه همه مسلمانان حمایت از فلسطین است و فلسطین مساله جهان اسلام و آرمان بلند دینی مردم است که مسلمانان از این آرمان کوتاه نمی آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکونام تاکید کرد: البته برخی از حاکمان فریب خورده کشورهای اسلامی نگاه دیگری به مساله فلسطین دارند که اینها راه به جایی نمی برند و آزادی قدس را مردم شاهد خواهند بود.
وی به نامه اخیر اسماعیل هنیه رئیس حماس به مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همانگونه که در این نامه اشاره شده، ایران حامی مردم فلسطین است و این آرمان تا زمان نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه دارد.
امام جمعه شهرکرد به سالگرد برجام اشاره کرد و گفت: ایران به هیچ عنوان پیمان شکن و عهده شکن نیست و بر سر عهد خود ایستاده است در حالی که طرف های مقابل رفتار دیگری دارند.
خطیب جمعه شهرکرد گفت: اکنون کشور در شرایطی قرار دارد که می طلبد تا مسئولان به سمت رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم از جمله اشتغال حرکت کنند و این با عمل و تلاش مضاعف محقق می شود.
امام جمعه شهرکرد با تسلیت حادثه کشتی نفتکش سانچی گفت: جانباختن تعدادی از هموطنانمان در این حادثه جان خود را از دست دادند که اینها شهدای خدمت هستند.
نکونام با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (ع) و روز پرستار تاکید کرد: برخی از پرستاران در اماکن درمانی برای خدمت رسانی از جان مایه می گذارند که باید از این قشر قدردانی کرد.
خبرنگار : محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت خمینی شهر در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اینکه کشف حجاب حربه رضاخانی و مورد حمایت دشمن است، گفت: کوتاهی در برابر بی حجابی مورد رضایت خداوند نیست و مردم هم ملزم هستند در زمینه حجاب نیروی انتظامی را یاری کنند.
حجت‌الاسلام علی رهبر با تشریح ابعاد شخصیتی امام صادق (ع) افزود: امام صادق (ع) شخصیتی نبود که گوشه نشین باشد و اگر مردم آن زمان یاری می‌کردند ایشان برای برپایی حکومت اسلامی قیام می‌کرد.

نمازگزاران جمعه خمینی شهر در حمایت از طرح نور و اقدامات نیروی انتظامی در برابر بی حجابی شعار دادند.

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است