Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:19:20 GMT

احداث پل غیر همسطح ملکان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۱۸۵۶

احداث پل غیر همسطح ملکان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛وجدی مدیرکل ساخت وتوسعه راههای شمال غرب کشور،در جلسه بررسی پل در حال احداث غیرهمسطح ملکان گفت : ساخت این پل به علت مشکلات مالی وهمچنین داشتن معارض، متوقف شده بود که به زودی آغاز می شود.


وی گفت : مدت زمان اتمام پل غیر همسطح ملکان 18ماه پیش بینی شده است که در صورت تامین به موقع اعتبار این پل در مدت 15ماه هم قابل بهره برداری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز از طولانی و راکد ماندن این طرح انتقاد کرد و افزود: در حالیکه بیش از 6سال از احداث این پل می گذرد متاسفانه به حال خود رها شده و اقدامی برای تکمیل آن صورت نگرفته است.


سلمان خدادادی گفت: سال گذشته 25مورد تصادف منجر به فوت وجرح در جاده کمربندی ملکان اتفاق افتاده که تکمیل پل غیر همسطح می تواند نقش مهمی در کاهش این تصادفات داشته باشد.


وی افزود : عبور روزانه بیش از 15هزار خودرو در جاده کمربندی ملکان و قرار گرفتن آن در مسیر سه استان آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی وکردستان بیش از پیش تسریع در تکمیل این پل را ضروری می کند .


نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت : برای تملک اراضی باقیمانده در محل اجرای این طرح 30میلیارد ریال اعتبار نیاز است که این اعتبار را اهالی ملکان به صورت خودیاری تامین کرده اند.

انتهای پیام/خ

 احداث پل غیر همسطح ملکان از سرگرفته می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث فضای سبز بیشه خزایی گفت: سال جاری علاوه‌بر انعقاد قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی با پیمانکار برای پروژه، نسبت به تجهیز کارگاه‌های مربوطه اقدام و از فروردین سال جاری عملیات عمرانی احداث آن را آغاز کردیم.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شرایط نامناسب پارک خزایی حدفاصل پل مارنان تا پل وحید اظهار کرد: از حدود سه ماه گذشته عملیات ساماندهی پیاده‌روسازی بیشه خزایی با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز منطقه ۵ با احداث بیشه خزایی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است، افزود: این پروژه شامل اجرای پارک در مساحتی حدود ۵۲ هزار مترمربع، اجرای مسیرهای پیاده‌رو و دوچرخه، زمین بازی کودکان، زمین فوتبال و والیبال، سرویس بهداشتی، ۱۲ چشمه و نمازخانه، زمین ورزش‌های طنابی، پاتوق اجتماعی و نغمه‌گاه است، همچنین اجرای آب‌نمای تصادفی در این پروژه طراحی شده است که برای آزادسازی آن از سال ۱۳۷۱ اقدام و تاکنون حدود ۱۱۵ هزار متر مربع زمین آزادسازی شده است که تا به امروز بلاتکلیف مانده بود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال جاری علاوه‌بر انعقاد قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی با پیمانکار برای پروژه، نسبت به تجهیز کارگاه‌های مربوطه اقدام و از فروردین عملیات عمرانی احداث آن را آغاز کردیم.

کد خبر 745082

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت