Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گزارش هاي منتشر شده از سمت NPD حاکي از اين است که کنسول نينتندو سوييچ با فروش 1.5 ميليون دستگاهي در اين ماه، پر فروش ترين کنسول ماه گذشته بوده و پلي استيشن 4 نيز جايگاه پر فروش ترين کنسول سال 2017 ميلادي را کسب است.
سوييچ در عمر ده ماهه خود تا کنون موفق به فروش 4.8 ميليون واحدي شده تا سريع ترين کنسول در تاريخ ايالات متحده باشد که در مدت زمان ده ماهه، به اين رقم مي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کنسول دستي نينتندو يعني 3DS نيز از اوضاع خوبي برخوردار است. تمام ورژن هاي مختلف اين کنسول روي هم در ماه دسامبر 750 هزار دستگاه فروش رفته اند تا اين کنسول بهترين فروش در ماه دسامبر را از سال 2014 تجربه کند.

تبديل شدن نينتندو سوييچ به پر فروش ترين کنسول ماه گذشته قابل پيش بيني بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاد

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد که هکرهای بین المللی یک سایت ایجاد کرده‌اند تا اسناد مهم و حساس به دست آمده از هک سایت‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کنند.

در این گزارش آمده است که هکرها هزاران سندی را که بنا به گفته آنها بعد از نفوذ در سیستم‌های وزارت جنگ به دست آمده منتشر کرده‌اند.

این روزنامه عبری زبان اضافه کرد که هکرهای مذکور موفق شدند به سامانه‌های مربوط به وزارت دادگستری و تأسیسات هسته‌ای دیمونا نفوذ کنند.

این نخستین باری نیست که زیرساخت‌های ضعیف رژیم صهیونیستی مورد حمله‌های گسترده سایبری قرار می‌گیرد. پیشتر نیز چندین نوبت اسناد محرمانه رژیم صهیونیستی در عملیات موفقیت آمیز هکرهای ناشناس لو رفته بود.

دیگر خبرها

  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاد
  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند