Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رامسر گفت: اظهارات رئیس جمهور در مورد انتقاد به معصومین بی پایه و اساس است، طرح چنین مباحثی با هدف انحراف افکار عمومی انجام می‌شود. به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، حجت الاسلام سیدجعفر رضایی امام جمعه رامسر در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد شهدا با اشاره به روز غزه اظهار کرد: ما روز غزه داریم زیرا فلسطین مظلوم از ذهن مردم ما پاک نمی شود و همه بدانند اسرائیل روزی محو خواهد شد و این وعده ای است که قرآن به ما داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ملت غیور ما همواره در راه مبارزه با اسرائیل در کنار جبهه مقاومت و خصوصا مردم فلسطین خواهند ماند.

امام جمعه رامسر در ادامه با اشاره به اینکه برخی مسئولین اظهار نظرهایی می کنند که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی می شود، گفت: مسئولین باید مراقب کلامشان باشند تا باعث سواستفاده معاندین نشوند.

رضایی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور ادامه داد: رئیس جمهور در جمعی انتقاد به معصومین را جایز دانست که باعث جریحه دار شدن احساسات مدتین شد که علما نیز موضع گیری کردند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور می گوید که زمان پیغمبر نیز انتقاد می کردند ولی باید گفت این دلیل نمی شود که ما بگوییم انتقاد به معصوم جایز است.

خطیب جمعه رامسر تاکید کرد: روزی کسی که به رییس جمهور انتقاد میکرد، ایشان وی را بی شناسنامه خطاب می کرد پس چگونه است که امروز در این شرایط حساس این حرف را می زنند.

رضایی بیان کرد: این حرف هیچ اساسی ندارد و در هیج جایی انتقاد از معصوم جایز نیست زیرا معصوم اتصال به خدا دارد.

وی عنوان کرد: با طرح چنین مباحثی، می خواهند افکار را منحرف کنند زیرا با توصیف رییس جمهور که بتوان تمام مبانی را زیر سوال برد، دیگر چیزی در هیچ دادگاهی مصونیت ندارد.

امام جمعه رامسر در این زمینه افزود: روزی در این مملکت گفتند که به خدا هم می شود انتقاد کرد که شاید طرف منافق بوده است ولی آیا این دلیل می شود که یک مومن هم می تواند انتقاد کند؟

رضایی با بیان اینکه معصومین ما قابل پرسش گری هستند ولی هرگز قابل انتقاد نیستند تصریح کرد: صیانت از معصومین جزو ضروریات اعتقاد ما است.

وی گفت: عده ای منتظرند از رییس جمهور حرفی بشنود تا به رهبری و نظام و اعتقادات بتازند.

امام جمعه رامسر ادامه داد: شاید به ما بگویند که به دولت حمله کردیم ولی ما در مقابل حمله به اعتقادات خواهیم ایستاد زیرا در جنگ سخت جان انسان ها را می گیرند ولی هدف جنگ نرم باور های مردم مورد هجمه است.

رضایی بیان کرد: به رییس جمهور توصیه می کنیم به جای دامن زدن به این مباحث به فرامین رهبری گوش دهد زبرا دولت باید پاسخ گو باشد که در این سال تولید و اشتغال چه دستاوردی داشته است.

وی در پایان گفت: دشمن در حال توطئه چینی در صدد ضربه به کشور است که همه باید بیدار باشند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • (ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی
  • اظهارات زلنسکی بعد از حمله به اسرائیل: با ما هم مثل تل‌آویو رفتار کنید!
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است