Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به برخی مشکلات در کشور گفت: باید با تدبیر و برنامه ریزی مسئولان زمینه رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و غیره در کشور فراهم شود.

به گزارش ایسنا- حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان افزود: مردم از دولت انتظار رفع معضل بیکاری و حل شدن مشکلات اقتصادی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب موقت نماز جمعه زاهدان در ادامه اظهار کرد: همه ما مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی را قبول داریم و باید برای آن چاره اندیشیده شود و مراقب باشیم که در جریان طراحی و برنامه ریزی دشمنان قرار نگیریم.

حمیدی در ادامه با تبریک 29 دی (روز غزه) گفت: نامگذاری 2 روز در تاریخ به نام های غزه و فلسطین سبب جلوگیری از فراموش شدن آنها و خنثی شدن توطئه دشمنان در کم ارزش کردن این مسائل در جهان اسلام می شود .

امام جمعه موقت زاهدان افزود: غزه عرصه پیروزی خون بر شمشیر است.

وی با بیان اینکه مقاومت تنها راه پیروزی مردم فلسطین بر اسراییل غاصب است، عنوان کرد: کوتاه آمدن و مذاکره با اسرائیل به هیچ عنوان برای مسلمانان نتیجه بخش نخواهد بود.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: نشان دادن چهره واقعی رژیم صهیونیستی و مدعیان دروغین حقوق بشر از طریق سکوت مرگبار آنان در مقابل این جنایت ها و اثبات اعتقاد جمهوری اسلامی بر مقاومت به عنوان تنها راه حل رفع مشکل فلسطین و غزه از جمله مهمترین دستاوردهای این جنگ 22 روزه بود .

وی با بیان اینکه وجود اسرائیل لکه ننگی بر دامان بشریت است، گفت: اسرائیل دشمن شماره یک ایران، اسلام و بشریت است .

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: اسرائیل به عنوان سمبل استکبار جهانی شناخته می شود و مبارزه و مقاومت تنها راه غلبه بر مستکبرین است.

حمیدی همچنین در ادامه با تسلیت حادثه دلخراش کشتی سانچی به بازماندگان آنان گفت: این اتفاق که حادثه ای کم سابقه در تاریخ کشتیرانی جهان محسوب می شود باید به طور دقیق و در تمام ابعاد توسط مسئولان مورد بررسی قرار گیرد .


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج نماد عظمت امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حج نماد عظمت و وحدت امت اسلامی است و باید از این فرصت برای نمایش همگرایی بیشتر جامعه اسلامی استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر شنبه در همایش متمرکز کاروان‌های حج تمتع اردبیل، گفت: چشم جهان همه جهانیان به وحدت و همگرایی امت اسلامی در کنگره عظیم حج دوخته شده تا شکوه و عظمت آنها را در این کنگره بزرگ امت اسلامی شاهد باشند.

وی تصریح کرد: این فرصت استثنایی باید قدر دانسته شده و بیش از هر زمان دیگر کمک کنیم تا این آیین ارزشمند امت اسلامی با اقتدار کامل برگزار شده و حجاج ایرانی نیز به عنوان پیشتاز نمایش فرهنگ و عظمت و کرامت جامعه اسلامی وظیفه خطیر خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حج امسال با توجه به شرایط خاص جامعه اسلامی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و باید در این حج اعلام بیزاری خود را از استکبار جهانی نشان داده و بر همگرایی بیشتر امت اسلامی و دفاع از مظلومان جهان تلاش کنیم.

عاملی افزود: فرصتی که حج فراهم می‌آید، فرصت استثنایی برای نشر معارف اصیل اسلام و مکتب نبی مکرم اسلام است که هم در مکه و هم در مدینه باید حجاج با اخلاق، رفتار و شایستگی سلوک خود نشان دهند که جامعه اسلامی از غنای فرهنگی، ادبی و معرفتی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در خانه خدا انتظار می‌رود در کنار اعمال توحیدی، زمینه برای وفاق و همدلی امت اسلامی فراهم آید تا بتوانند از فرصت فراهم شده برای نمایش وحدت و انسجام بیشتر بهره برده و زمینه خوار شدن استکبار جهانی و تمامی مستکبران را فراهم کنند.

امام جمعه اردبیل به حجاج استان اردبیل توصیه کرد تا بیشتر از سایر مسائل حاشیه‌ای، به اصل موضوع حج و آداب آن توجه کرده و با شناخت اسرار و رموز آن سعی کنند تا خود را بیشتر با کاروان و برنامه‌های آن همسو و هم ردیف کنند.

عاملی اضافه کرد: همایش آموزشی، توجیهی زائران استان اردبیل فرصتی استثنایی فراهم کرده تا در مصلای اردبیل بتوانند اعمال حج را به صورت نمادین انجام داده و بیش از گذشته با اسرار حج و معنی و معارف آن بیش از گذشته آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: امیدواریم در حج امسال شرایطی فراهم آید تا امت اسلامی بتوانند بهترین نمایشی از همبستگی خود را نشان داده و در نقطه مقابل زمینه بیزاری و انزجار از نظام کفر و استکبار فراهم آید.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود