Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌ که ترامپ با رفتارهایش عادت به خنداندن دنیا دارد، گفت: از رئیس جمهوری که ادعای دموکراسی دارد، بعید است با نادانی و به خاطر نژادپرستی به میلیون‌ها نفر توهین کند. 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان این‌که روز غزه افتخاری برای جبهه مقاومت است، اظهار کرد: همواره باید اهمیت این روز مطرح شود، چرا که سرنوشت مسلمانان به فلسطین بستگی دارد؛ به طوری که اگر قدس آزاد نشود، سایر کشورهای مسلمانان نیز در خطر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی به تمام کشورهای مسلمان چشم طمع دارد، اضافه کرد: هدف رژیم صهیونیستی تشکیل حکومت نیل تا فرات است، از این رو باید طمع این غاصب‌گران خفه شده و قدس آزاد شود. 

حجت الاسلام مطهری اصل با اشاره به پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س)، گفت: روحیه انقلابی، سازش ناپذیری و دفاع از ولایت از ویژگی‌های مهم حضرت زینب (س) است. باید شخصیت این بانوی بزرگوار را تمامی زنان مسلمان اسوه و الگوی خود قرار دهند تا بتوانیم فضایل اخلاقی حضرت زینب (س) را در جامعه ترویج دهیم. 

امام جمعه موقت تبریز گفت:همچنین حضرت زینب (س) پرستاری امام حضرت زین العابدین(ع)، دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت (ع) را بر عهده داشت و رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد. 

وی با اشاره به این‌که پرستاری مقام سنگین و ارزشمندی است، عنوان کرد: پرستار فرشته رحمت برای مریض است؛ بنابراین پرستار باید با صبر و حوصله وظایف خود را انجام دهد. ضروری است، مسئولان نیز به مشکلات پرستاران توجه جدی داشته باشند تا بتوانند به راحتی به مشکلات بیماران رسیدگی کنند.

برچسب ها: امام جمعه موقت ، تبریز ، ترامپ

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور با اشاره به هفته کار و کارگر، عنوان کرد: داشتن تفکر کار کردن در هر سنی بسیار مهم است لذا این موضوع باید یه یک ارزش تبدیل شود. وی با بیان اینکه کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و در زمینه تولید نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه به کارگران و رفع مشکلات آنان داشته باشند.

مرادپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب کارگران را به کسانی که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تشبیه می‌کنند زیرا قشر نیروی مدافع اقتصاد کشور هستند و در جهت تولید و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه فرهنگ کار در کشور ما دچار آسیب شده است، تصریح کرد: این امر در حالی است که کار کردن در دین مبین اسلام یک ارزش و یک شرف است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه زده است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کارمند بودن در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است، گفت: این موضوع نیز در حالی است که ارزش کارگری بسیار بلندمرتبه است زیرا کارگر تولید می‌کند و زحمت می‌کشد و نان حلال به دست می‌آورد.

مرداپور با یادآوری اینکه گاهی شاهدیم برخی از کارفرماها تا ماه‌ها حقوق کارگران خود را نمی‌دهند و امام صادق (ع) در این باره می‌فرمایند هر کس در دادن مزد کارگر به او ستم روا دارد خداوند عمل او را باطل می‌سازد و بوی بهشت را بر وی حرام می‌کند، تصریح کرد: مسئولان و کارفرمایان باید به قشر کارگر و حقوق آنها توجه ویژه داشته باشند زیرا در قیامت باید پاسخ‌گوی رفتار خود در قبال کارگران باشند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه رسول خدا (ص) از به کار گرفتن کارگر، پیش از تعیین مزدش نهی فرموده و امام صادق (ع) نیز در حدیث مشهوری فرمودند: مزد کارگر را پیش از آنکه عرقش خشک شود بدهید، گفت: این میزان تأکید و سفارش از سوی اهل‌بیت (ع) نشان از اهمیت این مسئله نزد خداوند متعال است.

کد خبر 6090991

دیگر خبرها

  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است