Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- امام جمعه شهر یاسوج گفت: نباید اجازه داد اسرائیل در قلب مسلمانان و سرزمین اسلام اینگونه جنایت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدعلی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج افزود: ساکنین اصلی فلسطین در غزه هستند و۲۹ دی نیز روز غزه است.

وی با بیان اینکه این روز روز بزرگی است و باید گرامی داشته شود، اظهار داشت:  روز غزه روز مقاومت و ایستادگی مردم غزه در برابر صهیونیسم، و شکست اشغالگران قدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: وجود اسرائیل ناشی از کوتاهی کشورهای مسلمان است و مسلمانان جهان باید بیدار شوند.

وی افزود: آل سعود نیز دشمنی خطرناک‌ برای کشور است که همواره به دنبال دسیسه و دشمنی است.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پروردگار متعال برای ما نعمات فراوانی چون باران قرارداده است، گفت: انسان همواره باید در هر کاری خداوند را مد نظر داشته باشد و کارهایش به گونه ای باشد که شفاعت پروردگار را شامل حال او کند.

وی افزود: توبه از انجام کارهای زشت رضایت پرودگار را به دنبال دارد  و خداوند توبه‌کاران را دوست دارد.

امام جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته ۲۹ دی را روز هوای پاک عنوان کرد و گفت: زمنی که انسان در آن زیست می کند، نعمت پرورگار متعال است و انسان باید این نعمت بزرگ را قدر دانسته و از آن در برابر آلودگیها و ناپاکیها حمایت کند.

 وی افزود: بشر هوای پاک را آلوده می کند و این بر آفریده های خداوند کفران نعمت است.

حسینی همچنین با اشاره به حادثه تلخ غرق شدن کشتی نفتکش سانچی و از دست دادن هموطنان در این حادثه گفت: همه ملت ایران داغدار این حادثه هستند و مقام معظم رهبری نیز جان‌باختگان این حادثه را شهدای خدمت نامیدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه اجازه صادرات کالا به اسرائیل را داد

سایت خبری گلوبز بیزنس گزارش داده که برخلاف تصمیم ترکیه مبنی بر توقف کلیه صادرات و واردات با اسرائیل به دلیل جنگ در غزه، آنکارا مجوز تجدید صادرات مصالح ساختمانی به فلسطین اشغالی را صادر کرده است.

به گزارش مشرق، تایمز اسرائیل به نقل از سایت خبری گلوبز بیزنس گزارش داده که علیرغم تصمیم ترکیه مبنی بر توقف کلیه صادرات و واردات با اسرائیل به دلیل جنگ در غزه که هفته گذشته اعلام شد، آنکارا به طور موقت مجوز تجدید صادرات مصالح ساختمانی به اسرائیل را صادر کرده است.

در این گزارش به نقل از مقامات اسرائیلی و ترکیه‌ای گفته شده که وزارت بازرگانی ترکیه نامه‌هایی را برای اعلام این تصمیم به کارخانه‌های محلی که قبل از اعلام ممنوعیتِ صادرات، با اسرائیل همکاری می‌کردند، ارسال کرده است.

سایر رسانه‌ها هم جزئیات مشابهی را گزارش کردند و کانال ۱۲ اسرائیل اعلام کرده که صادرات مجدد برای یک دوره سه ماهه است.

در پی این گزارش، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی یسرائیل کاتز در پیامی در ایکس ضمن استقبال از تصمیم جدید ترکیه، رئیس‌جمهور این کشور را مورد تمسخر قرار داد و گفت «اردوغان از بسیاری از محدودیت‌های تجاری عقب‌نشینی و آنها را لغو کرد و درسی که گرفتیم روشن است: نباید تسلیم تهدیدهای یک دیکتاتور شویم و باید جایگزین‌هایی ایجاد کنیم».

بعد از پیام وزیر خارجه اسرائیل، عمر بولات، وزیر بازرگانی ترکیه گزارش‌ها مبنی بر کاهش محدودیت تجاری ترکیه علیه اسرائیل را رد کرد و آنها را تخیلی خواند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ترکیه اجازه صادرات کالا به اسرائیل را داد
  • یمن درس مقاومت و جهاد را به مسلمانان عالم داده است
  • جنایت اسرائیل در رفح با ۲۰ شهید و مجروح +فیلم
  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • از جنایت «تاسوکی» تا امید در میان خرابه‌های «بم»
  • حادثه‌ای غیرعادی در «آویویم» به وقوع پیوسته است
  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • بزرگان استان قزوین اجازه شایعه سازی برای مدیران را ندهند
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است