Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به فرارسیدن روز غزه و اهمیت فلسطین اشغالی در جهان اسلام گفت: قطعا امروز مسلمانان جهان سرنوشتشان به فلسطین وابسته است و اگر قدس از سیطره صهیونیسم آزاد نشود بقیه کشورهای مسلمان نیز در خطر هستند. ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با اشاره به اظهارات مضحک و خلاف واقع رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اظهار داشت: هر هفته شاهد این هستیم که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای اینکه مردم کشورهای مختلف را بخنداند و موجب شادی و انبساط خاطر آنان شود، برخی سخنان عجیب را ابراز می‌دارد که واقعا باعث تعجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رفتارهای وی نشان دهنده عدم تعادل روانی وی است افزود: به تازگی در رابطه با رنگین پوستان سخنانی ابراز داشته که از رئیس جمهوری کشوری که ادعای دموکراسی دارد بعید است.  

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه انسان شرمنده است که رئیس جمهوری بر کشوری حکومت می‌کند، ادعای ابرقدرتی و دموکراسی دارد گفت: این فرد در رابطه با برجام نیز سخنانی ابراز داشته است که تبیین آن در هفته‌های بعد به صورت رسمی توسط امام جمعه گفته می‌شود. 

وی با اشاره به آتش‌سوزی نفت‌کش ایرانی در آب‌های چین و جان‌باختن 32 نفر از هم وطنانمان در این حادثه تلخ گفت: مقام معظم رهبری نیز در پیام تسلیت تاکید کردند که ایشان در راه وطن و اعتلای مسائل اقتصادی جان خود را از دست دادند و انشاالله خداوند  رحتمشان کند. 

مطهری با اشاره به فرارسیدن روز غزه و اهمیت فلسطین اشغالی در جهان اسلام، ابراز داشت: قطعا امروز مسلمانان جهان سرنوشتشان به فلسطین وابسته است و اگر قدس از سیطره صهیونیسم آزاد نشود، بقیه کشورهای مسلمان نیز در خطر هستند.

وی افزود: اگر به این دقت کنیم که رژیم غاصب صهیونیستی بر بیت المقدس مسلط شود به عراق، لبنان، اردن، عربستان و غیره طمع می‌‌ورزد و باید در فلسطین اشغالی این اقدام آنان خفه شود.  

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر اینکه طمع اشغالگران صهیونیست از نیل تا فرات است گفت: متاسفانه عمده اعراب و کشورهای عربی در خواب هستند که اگر فلسطین را به رژیم صهیونیستی بدهیم، دیگر از شر اشغالگری این رژیم راحت خواهند بود و قطعا رژیم صهیونیستی بر کشورهای اسلامی طمع دارد.  

وی ادامه داد: بر مردم ایران تبعیت از فرمایشان امام و رهبری درباره فلسطین و اینکه قدس متعلق به مسلمانان است، لازم و ضروری است و به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین خواهیم بود. 

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی صحرائیان ظهر دوشنبه در تجمع همبستگی با دانشجویان دانشگاه‌های کشورهای غربی در جمع دانشگاهیان کازرون با اشاره به پیشقراول بودن دانشجویان در جنبش‌های اجتماعی و سیاسی گفت: دانشجویان انقلابی در سال ۵۸ اولین حرکت را در جهت شکست هیمنه آمریکا شروع کردند در حالی که تا آن زمان کسی جرأت نداشت حتی مرگ بر آمریکا بگوید و امروز اگر جریان بیداری در دانشجویان جهان غرب اتفاق افتاده از ثمره همان مجاهدت‌ها و مبارزاتی است که تا کنون ادامه داشته است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون ضمن اشاره به حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی بیان کرد: چهره دیکتاتور غرب به خوبی برای همگان آشکار شده و خباثت‌ها و ظلم‌ها را در حق بشریت به حد اعلی رسانده‌اند. امروز حمایت آشکار از رژیم تروریستی و کودک‌کش را با ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان به وسیله هجوم به دانشگاه با اسلحه و اسب انجام می‌دهند و دانشگاه‌ها را تبدیل به پادگان کرده‌اند.

این فعال دانشجویی افزود: مدعیان شعار آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در خفه کردن صدای آزادگان و مبارزان و معترضان به جنایات رژیم تروریستی اسرائیل تمام تلاششان را به خرج داده‌اند و مردم خود را با خشونت تمام می‌خواهند سرکوب کنند.

صحرائیان ضمن تشریح وضعیت اخیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل امروز در یک استیصال و سردرگمی عمیقی فرو رفته و نه می‌تواند جنگ را ببرد و نه نمی‌تواند با سازش آبروی از دست رفته‌اش را احیا کند.

وی افزود: این رژیم به حدی دچار جنون شده که قواعد جنگ را زیر پا گذاشته و با بمباران بیمارستانها و کشتار غیرنظامیان می‌خواهد خود را برنده بازی جلوه دهد.

وی افزود: اگر کمک‌های آشکار جهان غرب و برخی از کشورهای عربی نبود امروز این رژیم غاصب حیاتش به پایان رسیده بود، چرا که اختلافات داخلی در رأس حاکمیت و اعتراضات صهیونیست‌ها این رژیم را پوسیده کرده و حماس و جهاد اسلامی برای نابودیش کفایت می‌کرد.

مسؤول بسیج دانشجویی در پایان سخنان خود گفت: امروز اگر مردم غزه ایستاده‌اند و خم به ابرو نیاورده‌اند، برای این است که سال‌ها در محاصره و فشارهای امنیتی بوده‌اند و دیگر صبرشان سرریز شده است. حاضرند کشته شوند اما آزاد باشند و می‌بینید بر علیه طوفان الاقصی حماس، یک تجمع اعتراضی نداشتند در حالی که صهیونیست‌ها بر علیه رژیم سفاکشان چندین ماه است تجمعات و تظاهرات بر پا کرده‌اند.

کد خبر 6092070

دیگر خبرها

  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست