Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور با پای‌بند بودن به اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر است، از مدیران شهرستان جویبار خواست تا همت خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌کار بندند.به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، محمد اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار، اظهار کرد: بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و دشمن نیز در طول این مدت به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان اینکه ایران به‌عنوان یک قدرت در منطقه و جهان شناخته‌شده است، افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران در جایگاهی قرار دارد که از منطقه ممنوعه‌ای که دشمنان ما ترسیم کردند عبور کردیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ایران پس از انقلاب اسلامی از پیچ‌وخم‌های زیادی عبور کرد، گفت: آخرین توطئه آمریکا علیه ایران، چندپاره و تجزیه کردن منطقه بود که باهدف تضعیف ایران در خاورمیانه انجام گرفت که بازهم شکست خوردند.

اسلامی بیان کرد: آمریکا از امنیت ایران هراس دارد و با ایجاد سیاست‌های یک‌طرفه در مجامع بین‌المللی به دنبال از بین بردن این امنیت و ثبات هستند.

وی تأکید کرد: آمریکا به دنبال تضعیف قدرت علمی، اقتصادی، نظامی و دفاعی ایران است و از کوچک‌ترین روزنه‌ای مانند اغتشاشات اخیر به دنبال موج‌سواری و ضربه زدن به‌نظام است.

استاندار مازندران پای‌بند بودن به اقتصاد مقاومتی را راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن و تأثیرناپذیر بودن اقتصاد از تهاجمات بیرونی است.

اسلامی افزود: استان مازندران با مردمانی پرتلاش پیش‌رو در مسئله اقتصاد مقاومتی است و باید با برنامه‌ریزی و سیاست درست رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا خدمت‌رسانی به مردم دستور کار خود قرار دهند و با توجه به وجود کارهای نیمه‌تمام، همت خود را برای تکمیل آن به کار ببندند.

اسلامی در پایان گفت: امیدواریم شهرستان جویبار باکار و تولید مؤثر خود در عرصه کشاورزی و صنعتی بتوانند همانند ورزش کشتی در جهان شناخته‌تر شود. مدیران جویبار همت خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌کار بندند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در نشست با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی کشاورزی افزود: تلاش داریم در طرح حفاظت از اراضی کشاورزی مردم و سایر دستگاه‌ها ونهاد‌ها با سازمان امور اراضی کشور همکاری و برای انجام این کار مردم باید اعتماد کنند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهارداشت: همچنین باید به نیاز‌های مردم در حوزه گردشگری توجه و مناطقی تحت عنوان شهرک‌های گردشگری در خارج از اراضی کشاورزی فراهم شود تا خسارتی به اراضی کشاورزی وارد نشود.

وی تصریح کرد: برون‌سپاری فعالیت‌ها در حوزه اجرای احکام تبصره دو، نظارت دقیق بر فعالیت یگان حفاظت استان‌ها، اجرای گشت مشترک یگان حفاظت با سایر دستگاه‌های متولی زمین، هوشمندسازی نظارت و پایش هوشمند اراضی کشاورزی از مهمترین برنامه‌های یگان حفاظت برای سال جدید است.

فرمانده یگان حفاظت در ۳۴ شهرستان جدید استقرار می‌یابد

سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: در سال جدید در ۳۴ شهرستان بحرانی کشور از بابت ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، فرمانده یگان حفاظت اراضی منصوب خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سامانه رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در ۳۱ استان راه‌اندازی شده و در سال جاری در استان سیستان و بلوچستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم