Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین رضا پور در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش جوادآباد ورامین با گرامیداشت 29 دی ، روز غزه گفت:29 دی ماه به دلیل حماسه آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمینشان به عنوان روز غزه نامگذاری شده است ، منطقه ای که مردم آن به دلیل محاصره ارتش اسرائیل ، در بدترین شرایط ممکن به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : مردم این منطقه با وجود محاصره رژیم اشغالگر قدس که از حمایت های آمریکا برخوردار است ، 22 روز مقاومت کرده و آن ارتش قدرتمند را مجبور به عقب نشینی می کند که این معجزه مقاومت است.
وی اظهار کرد: این که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها به موضوع مقاومت تأکید دارند به دلیل این واقعیت است که اگر تعداد اندکی از افراد با کمترین تجهیزات در برابر ظلم مقاومت کند ، قطعا به پیروزی می رسند .
رضا پور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای بین المجالس کشورهای اسلامی دلیل لزوم حمایت از مردم فلسطین را تبیین کردند ، این که عده ای غاصب ، مردم یک کشور را از خانه خودشان بیرون کرده و افراد را قتل عام می کنند وظیفه هر انسان را در حمایت از آنان ایجاب می کند.
وی تأکید کرد: هدف توسعه طلبی اسرائیل فقط به فلسطین محدود نمی شود بلکه شعار از نیل تا فرات اسرائیل به این معنی است که این رژیم جعلی ، اشغال بخش عظیمی از جهان اسلام را در سر می پروراند و اگر بتواند همان کاری را با مسلمانان می کند که امروز با مردم مظلوم فلسطین روا داشته است ، لذا حمایت از فلسطین نه تنها وظیفه ای اسلامی که منطق هر عقل سلیمی است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه جوادآباد با اشاره به حادثه تلخ ودلخراش جانباختن کارکنان کشتی نفت‌کش سانچی گفت : کسانی که بخاطر کسب روزی حلال متحمل زحمات زیادی می شوند ، این افراد بر اساس روایات ائمه اطهار ، اجر مجاهدان در راه خدا را دارند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه

هزاران نفر از مردم استانبول در حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز هزاران نفر از مردم استانبول با شرکت در یک راهپیمایی حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

این راهپیمایی در اعتراض به محاصره مردم غزه و برای برداشتن محاصره این منطقه و همچنین آزادی فلسطین از دست رژیم صهیونیستی برگزار شد.

تظاهر کنندگان شعار می دادند که اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است.

روز گذشته نیز اسماعیل هنیه به همراه دیگر رهبران جنبش حماس با سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان در استانبول دیدار کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم
  • تجمع مردم ترکیه در حمایت از فلسطین و غزه
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • تجمع مردم ترکیه در حمایت از فلسطین و غزه+ فیلم
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها
  • مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شلومی هدف قرار گرفت
  • منطق واکنش نظامی تهران به تل‌آویو از نگاه اندیشکده آمریکایی
  • لحظه حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات + فیلم
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است