Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - امام جمعه زرین شهر گفت: برخی اوقات حرف ها و سخنرانی های ما تبدیل به فرافکنی می‌ شود و این فرافکنی ها است که مردم را به کف خیابان ها می‌ کشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت ‌الاسلام و المسلمین ' قاسم باقریان ' در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زرین شهر با اشاره به لزوم اتحاد و همدلی مسوولین و مردم گفت: باید گره مشکلات را بدور از جنجال و فرافکنی حل و فصل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: یکی از دلیل هایی که به رغم فعالیت های خوب مدیران کشور و زحمات آنها هنوز مشکلات پابرچاست به خاطر سیاسی کردن و جنجالی کردن مشکلات است.
امام جمعه زرین شهر بابیان اینکه مشکل بیکاری، ازدواج، اقتصاد و تولید را درگیر سیاسی بازی ها و جناح بازی ها کرده ایم و هنوز نتوانسته‌ایم آنها را حل وفصل کنیم تاکید کرد: باید به فرموده رهبر معظم انقلاب همه جامعه بر حل مشکلات متمرکز شوند تابتوان کاری کرد و اگر همه، یکصدا و یکدل بر یک مشکل متمرکز شویم، آن مشکل برطرف می شود.
امام جمعه زرین شهر با اشاره به اهمیت مشورت بویژه در بین مسئولان خاطرنشان کرد: یکی از انتظارات ما از دولت ها این است که تجربه های خوبی را که گره از کار مشکلات مردم باز کرده را برای هم بگویند و تقویت کنند و تجربه های که انجام دادند ومشکلات حل نشد را نیز بیان کنند و با مشورت علت باز نشدن آن گره را بیابند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب همیشه از دولت ها حمایت کرده اند و در زمان های متقضی تذکرات جدی به دولت ها داده اند و حمایت ها و تذکرات ایشان برای کشور راهگشا و راهبردی بوده است.
وی تصریح کرد: عدم توجه به سیاست های اقتصادی مقاومتی و فراموش کردن مشکلات مردم روز به روز بر مشکلات جامعه افزوده است، چرا در کشور با این که قانون کار و حمایت از کارگر داریم پرداخت حقوق آنها با مشکل مواجه است و باید پرداخت حقوق کارگر زحمت کش تا هشت ماه عقب بیفتد؟
وی با بیان اینکه حضرت آقا به صراحت فرمودند ما ضمن اینکه نباید از کارشکنی دشمنان غافل شویم باید ضعف های خود را نیز برطرف کنیم ، بیان کرد: معنای این حرف این است که نمی توان همه مشکلات را در بیرون مرزها جستجو کرد بلکه باید ضعف های خودمان را بشناسیم و برای برطرف شدن آنها صادقانه و خالصانه تلاش کنیم.
امام جمعه زرین شهر افزود: مشکلات کشور بدون روحیه جهادی و مدیریت های جهادی امکانپذیر نیست و نمی توان آنها را با چند ساعت جلسه حل و فصل کرد.
وی با بیان اینکه مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس به دنیا ثابت کرد می تواند چه کارهای بزرگی را انجام دهد تصریح کرد: وقت آن رسیده است که همه‌ ما با تأسی از روحیه جهادی شهدا و الگو گرفتن از راه و منش آنها، فرهنگ جهادی را در کشور نهادینه کنیم و تنها با مدیریت جهادی است که می توانیم مسیر عزت و افتخار کشور را ادامه دهیم .
خطیب نماز جمعه زرین شهر با اشاره به 29 دی روز هوای پاک گفت: هوای پاک و مسائل محیط زیست یکی از مصیبت های جهان امروز است.
وی با بیان اینکه امروز برخی اقدم ها بصورت شدید ما را گرفتار کرده است گفت: محیط زیست از جمله مواردی است که باید همه با همکاری یکدیگر برای بهبود آن تلاش کنیم چون استفاده از هوای پاک حق همه ‌مردم جامعه است.
حجت الاسلام باقریان همچنین به نامگذاری 29 دی روز حماسه و ایثار شهرستان لنجان اشاره کرد و گفت: روز ایثار و حماسه شهرستان لنجان برای این است که ما بدانیم عزت و اقتدار و امنیت امروز مان مرهون تلاش های کیست .
وی افزود: مردم برای این نظام وپیروزی های آن هزینه های بسیاری دادند به نحوی که در این شهرستان در یک روز 45 نفر از بهترین جوانان این دیار بر روی دستان همین مردم تشیع می شود و عصر همان روز عده ‌ بسیاری از همین جوانان جبهه ها اعزام می شوند.
وی تاکید کرد: باید این شهدا در جامعه برای همیشه ماندگار شوند و نسل جوان ما آن عزیزان را بشناسند.
امام جمعه زرین شهر با اشاره به پیروزی حماس در جنگ 22 روزه غزه نیز اشاره کرد و گفت: استقامت و ایستادگی رمز پیروزی است چون غزه از همه طرف در محاصره دشمن بود وحتی راه های دسترسی به آن هم مسدود بود و دشمن نیز از داخل غزه عده ای را با خود همراه کرده بود اما همه‌ این تلاش ها با ایستادگی، ایمان و روحیه مقاومت نقش بر آب شد و شکست را بر دشمن تادندان مسلح تحمیل کرد.
زرین شهر مرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم