Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@10:05:32 GMT

مهارت های بی نظیر مونتولیوو به مناسبت تولدش

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۳۵۰۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه میلان با انتشار این ویدیو تولد ۳۳ سالگی ریکاردو مونتولیوو را تبریک گفت. مونتولیوو تا به اینجای کار در فصل ۲۰۱۷/۱۸ موفق به ثمر رساندن ۳ گل برای روسونری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریکاردو مونتولیوو بازیکن فوتبال اهل کشور ایتالیا است.وی سابقه ۳۳ بازی و ۱ گل ملی برای تیم ملی فوتبال ایتالیا در کارنامه دارد، همچنین پست تخصصی او هافبک است. مونتولیوو در سال ۲۰۱۲ از فیورنتینا به میلان پیوست و با بازی‌های خوب خود به عنوان لیدر خط هافبک تیم میلان شناخته شد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه طراحی و مهندسی در استقلال بر عهده کدام بازیکن است؟

آفتاب‌‌نیوز :

از ابوالفضل جلالی باید به عنوان مهندس استقلال یاد کرد؛ به این خاطر که او در بازی با آلومینیوم اراک هفتمین موقعیت گل را ساخت و ضربه‌ای که بلانکو روی پاس ابوالفضل جلالی زد، سه امتیاز با ارزش دیگر به حساب آبی‌ها واریز کرد و موجب تدوام صدرنشینی استقلال شد.

کمتر پیش می‌آید «وینگ بک» هم در کار‌های تدافعی شرکت کند و هم در حمله تبدیل به یک پاسور خوب شود، اما ابوالفضل جلالی این قاعده را شکست و حالا او بعد از ریکاردو آلوز تراکتور بهترین پاسور لیگ برتر به حساب می‌آید.

معمولا بازیکنی که در پست ۱۰ بازی می‌کند، عنوان بهترین پاسور لیگ را از آن خود می‌کند. همان طور که اکنون ریکاردو آلوز با ۹ پاس گل بهترین پاسور بازی‌های لیگ برتر به حساب می‌آید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • اینتر ۲-۲ کالیاری/ رویای بیشترین امتیاز تاریخ سری آ محقق نشد+ فیلم
  • ساسولو ۳ - ۳ میلان/ فرار روسونری از شکست+ فیلم
  • وظیفه طراحی و مهندسی در استقلال بر عهده کدام بازیکن است؟
  • توضیح تراکتور در مورد عکس جنجالی ریکاردو آلوز در فرودگاه
  • عکس| توضیح باشگاه تراکتور در مورد عکس جنجالی آلوز
  • توضیح تراکتور در مورد عکس جنجالی الوز
  • تکذیب شایعه عجیب درگیری ستاره‌های تراکتور
  • ریکاردو آلوز را طلسم کردند (عکس)