Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:39:29 GMT

نماهنگی زیبا به یاد «بابک نوری هریس» شهید مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۴۱۵۹

نماهنگی زیبا به یاد «بابک نوری هریس» شهید مدافع حرم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماهنگی زیبا به یاد «بابک نوری هریس» شهید مدافع حرم  تهیه شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

نگاهی به مظلومیت‌های«بابک نوری هریس» شهید مدافع حرم + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است

سیمون هریس نخست وزیر ایرلند بار دیگر بر شناسایی کشور مستقل فلسطین تاکید کرد و گفت که رژیم صهیونیستی انتقام را جایگزین منطق کرده است.

به گزارش مشرق، هریس سه‌شنبه شب در مصاحبه با سی. ان. ان گفت: در حال حاضر، اقدامات دولت نتانیاهو در رابطه با ایجاد فاجعه انسانی در غزه و تاثیر آن بر زنان، کودکان، غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی، عمیق است.

نخست وزیر ایرلند افزود: ما در محکوم کردن حماس و حق اسرائیل برای حیات در امنیت کاملا شفاف بوده‌ایم. اما معتقدیم که انتقام جای منطق را گرفته است.

وی دوباره بر درخواست خود برای «توقف فوری خصومت‌ها» و شناسایی کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد و گفت که راه‌حل صلح‌آمیز برای جنگ غزه شامل همکاری «کشورهای همفکر برای شناسایی کشور فلسطین است.»

هریس اظهار کرد که ایرلند همچنان آماده شناسایی کشور مستقل فلسطین است و تمایل دارد که در این راستا در کنار سایر کشورهای اتحادیه اروپا «شتاب مثبت» را افزایش دهد.

رژیم صهیونیستی از مواضع ایرلند در قبال فلسطین و جنگ غزه انتقاد کرده و آن «ایستادن در سمت اشتباه تاریخ» خوانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ( ۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین سه‌شنبه اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • نماهنگی به مناسبت شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
  • یک کهکشان زیبا در فاصله ۷۰ میلیون سال نوری از زمین
  • قدردانی پدر شهید مدافع حرم مقداد مهقانی از پاسداران برای عملیات غرور آفرین وعده صادق + فیلم