Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:00:09 GMT

انتقاد سیاوش اکبرپور از بازیکنان مشکی پوشان مشهد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۴۱۹۴

انتقاد سیاوش اکبرپور از بازیکنان مشکی پوشان مشهد

مربی مشکی پوشان مشهد بعد از باخت سنگین این تیم به نفت تهران از بازیکنانش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش اکبرپور پس از شکست چهار بر یک تیمش برابر نفت تهران در ورزشگاه تختی گفت: اصلا خوب نبودیم و نتوانستیم به آنچه می خواستیم دست پیدا کنیم. متاسفانه بازیکنان ما آنچه را که کادر فنی از آنها خواسته بود به درستی انجام ندادند و نتیجه اش این شد که مقابل حریف شکست سنگینی را پذیرا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: انتظار چنین نتیجه ای را نداشتم. ما خیلی زود به گل دست پیدا کردیم و اگر بازیکنان ما کمی هوشیارتر بودند می توانستند به گل دوم برسند اما یک اشتباه فاحش از دروازه بان ما باعث شد تا حریف کار را به تساوی بکشاند و سپس گلهای بعدی را بزند.

مربی مشکی پوشان در ادامه تاکید کرد: اگر می خواهیم در لیگ برتر بمانیم و روند رو به رشدی داشته باشیم باید بیشتر تلاش کنیم. ما روزهای سختی در پیش داریم و می دانیم وقتی به پایان لیگ نزدیک می شویم حریفان ما برای گرفتن امتیاز تلاش بیشتری می کنند.

اکبرپور در ادامه تصریح کرد: به حمایت همه مسئولان مشهد نیاز داریم تا بتوانیم با قدرت بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مشکی پوشان در لیگ برتر باقی خواهد ماند یا خیر؟ گفت: این مساله بستگی به همت و تلاش مسئولان، کادر فنی و بازیکنان دارد. با شناختی که من از مسئولان دارم مطمئن هستم که دست در دست هم خواهیم داد و نتایج خوبی کسب می کنیم تا بتوانیم در پایان فصل باز هم در لیگ برتر باقی بمانیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه فرانسوی زبان "لیبراسیون" با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در ایکس گزارش داد کلِمان بُن، سخنگوی حزب "رنسانس" و مشاور ویژه امانوئل مکرون در الیزه، در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن پاریس هنگام محکوم کردن دانشجویانی که دانشگاه‌ها را مسدود کرده اند، هو شد.
زمانی که وی گفت "دانشجویان حق ندارند دانشگاه‌های خود را مسدود کنند، همانطور که در حال حاضر در حمایت از غزه چنین کاری انجام می‌دهند"، دانشجویان اجازه ندادند به صحبت هایش ادامه دهد و او را "هو" کردند. کلمان بن در ادامه از دانشجویان خواهش کرد به وی اجازه صحبت دهد و اندکی نرم‌تر از قبل سخن گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
  • هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم