Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد تلاش های نراتزوری برای به خدمت گرفتن هافبک برزیلی، ثمر بخش بوده است.

طرفداری- بحث انتقال رافینیا به اینتر، یکی از مهم ترین سوژه های روزهای اخیر بوده است؛ به نظر می رسد پس از کش و قوس های فراوان، دو باشگاه به توافق نزدیک شده اند.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو، اینتر امروز پیشرفتی اساسی در روند مذاکرات با بارسلونا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در حال مذاکره با مسئولان بلوگرانا هستند و میتوان با خوش بینی به نهایی شدن انتقال رافینیا در ساعات آینده امیدوار بود. به نظر می رسد طرفین در آستانه توافق هستند. هدف اینتر این است که رافینیا را در شروع هفته آینده (دوشنبه) در اختیار اسپالتی قرار بدهد. آخرین پیشنهاد اینتر، انتقالی قرضی با حق خرید 35 میلیون یورویی است که به نظر می رسد برای جلب رضایت مسئولان بارسلونا کافی باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس

در آستانه دیدار آاس رم و میلان در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، سردار آزمون پیش از موعد به تمرینات تیم ده روسی برگشت. این مهاجم ایرانی که از ناحیه عضلات همسترینگ ران دچار مصدومیت شده بود، سریع تر از پیش بینی های اولیه موفق به انجام ریکاوری شد و خود را در تمرینات گروهی جالوروسی در دسترس ده روسی قرار داد.

سردار آزمون در کنار لیاندرو پاردس و لورنتزو پلگرینی در تمرینات رم

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گل رافینیا به پاری سن ژرمن روی حرکت زیبای یامال (بارسلونا 1-0 پاری سن ژرمن)
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم