Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير دفاع آمريکا روز جمعه اعلام کرد رقابت ميان قدرت‌هاي بزرگ، و نه تروريسم، اکنون تمرکز اصلي راهبرد امنيت ملي آمريکا را تشکيل مي‌دهد
جيمز متيس، وزير دفاع آمريکا روز جمعه راهبرد جديد دفاعي اين کشور را اعلام کرد.
وي گفت: «رقابت ميان قدرت‌هاي بزرگ، و نه تروريسم، اکنون تمرکز اصلي راهبرد امنيت ملي آمريکا را تشکيل مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
«متيس» در اين نطق خطاب به «دشمنان» آمريکا گفت: «اگر ما را به چالش بکشيد، بدترين و طولاني‌ترين روزتان را تجربه خواهيد کرد. با ديپلمات‌هاي ما کار کنيد و فکر مقابله با وزارت دفاع ما را از سرتان بيرون کنيد.»
وي در بخش ديگري از نطق خود به تکرار ادعاهاي بي‌پايه پرداخت و از ايران و کره شمالي به عنوان «رژيم‌هاي سرکش» ياد کرد.
جيمز ماتيس وزير دفاع آمريکا: آمريکا قصد دارد در بخش دفاع هسته اي ، فضايي و موشکي در چارچوب راهبرد دفاعي جديد سرمايه گذاري کند، اولويت راهبرد دفاعي جديد آمريکا ، آمادگي براي جنگ است .
رئيس پنتاگون درباره راهبرد جديد دفاعي کشورش گفت: «ما ارتش را قدرتمندتر خواهيم کرد، به تقويت ائتلاف‌هاي سنتي خواهيم پرداخت، شرکاي غيرسنتي خواهيم يافت و شالوده‌هاي حاشيه برتري‌مان را مستحکم خواهيم کرد.»
وزير دفاع آمريکا از کنگره اين کشور هم بابت کاهش بودجه‌هاي دفاعي اين کشور انتقاد کرد و مدعي شد کاهش بودجه از جمله عواملي بوده که بيش از هر دشمني به آمادگي نظامي آمريکا لطمه زده است.
متيس گفت حاشيه برتري ارتش آمريکا تقريباً در تمامي بخش‌ها روند فرسايشي داشته است. او گفت: «ما با تهديدهاي روزافزوني از جانب قدرت‌هاي تجديدنظر طلبي از چين گرفته تا روسيه مواجه هستيم. اين کشورها به دنبال ايجاد جهاني مطابق با الگوهاي استبدادي خودشان هستند.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند

معترضان آمریکایی به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع این کشور در مجلس سنا را قطع کرده و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز سه شنبه در جلسه سنا مدعی شد کشورش از نبود طرحی برای حفاظت از غیرنظامیان در شهر رفح واقع در جنوب غزه نگران است و با انجام عملیات نظامی در رفح بدون وجود برنامه‌ای مشخص در مورد سلامت شهروندان مخالف است.

به نقل از پایگاه خبری «عربی۲۱»، آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

وی درباره ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال تمامی غیرنظامیان رفح پیش از حمله زمینی به این شهر ابراز تردید کرد و گفت تا این لحظه هیچ اقدامی برای انتقال مردم از رفح مشاهده نشده است.

آستین در بخش دیگری از سخنانش به جنگ اوکراین پرداخت و گفت آمریکا موشک‌های «ATACMS» به اوکراین فرستاده و با بیشترین قابلیت دفاعی به حمایت از این کشور ادامه خواهد داد.

بنا بر این گزارش، معترضان به جنگ غزه و حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است