Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلظت بالای گرد و خاک در شهر اهواز در روز جمعه باعث لغو 16 پرواز و تاخیر در پنج پرواز دیگر فرودگاه بین المللی این شهر شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: تاکنون هفت پرواز ورودی و ۹ پرواز خروجی این فرودگاه به دلیل بروز پدیده گرد و غبار و کاهش میزان دید لغو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید ملایانی گفت: چهار پرواز خروجی به مقصد تهران با شماره ۲۶۱۳ و ۲۶۱۹ شرکت هواپیمایی کارون، پرواز شماره ۵۶۴۲ شرکت هواپیمایی تابان و پرواز شماره ۰۲۱ هواپیمایی کاسپین لغو شدند.
وی با اشاره به لغو چهار پرواز دیگر خروجی این فرودگاه گفت: پرواز ۲۶۳۳ اهواز-رشت هواپیمایی کارون، پرواز شماره ۴۱۲۲ هواپیمایی زاگرس به مقصد مشهد، پرواز ۸۳۵ هواپیمایی کاسپین به مقصد تهران و پرواز خروجی ۳۹۷۴ هواپیمایی آسمان به مقصد ساری به دلیل تداوم پدیده ریزگرد‌ها نیز لغو شده اند.
ملایانی درخصوص لغو پرواز‌های ورودی به فرودگاه اهواز بیان کرد: پرواز مشهد – اهواز شرکت هواپیمایی تابان به شماره پرواز ۶۲۱۴ و پرواز شماره ۳۹۷۵ هواپیمایی آسمان از مبدا ساری نیز به دلیل غلظت بالای ریزگرد‌ها لغو شده اند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز با اشاره به لغو پنج پرواز دیگر ورودی به این فرودگاه عنوان کرد: پرواز ۲۵۳۸ هواپیمایی کارون از جزیره سیری، پرواز ۸۳۴ هواپیمایی آسمان از تهران، پرواز هواپیمایی زاگرس به شماره ۴۱۲۳ مشهد، پرواز ۲۶۳۴ هواپیمایی کارون از مبدا اصفهان، پرواز ۶۲۱۳ هواپیمایی تابان از مشهد و پرواز ۵۶۶۳ هواپیمایی آتا از کیش همگی به مقصد اهواز به دلیل شرایط هوایی این شهر لغو شدند.
وی همچنین از تاخیر در پنج پرواز دیگر این فرودگاه خبر داد و گفت: پرواز‌های ۰۴۲ هواپیمایی کاسپین، ۲۶۱۸ هواپیمایی کارون و ۶۲۷۵ هواپیمایی تابان همگی از مبدا تهران به اهواز و پرواز‌های ۰۴۳ هواپیمایی کاسپین و ۶۲۷۶ هواپیمایی تابان از اهواز به تهران منتظر بهبود شرایط جوی آسمان اهواز هستند.
گفتنی است پرواز‌های فرودگاه اهواز از ساعت ۱۲ امروز به دلیل وضعیت ناپایدار جوی و افزایش غلظت گرد و غبار در اهواز به حالت تعلیق درآمدند.
غلظت گرد و خاک در ساعت ۱۳ در اهواز به ۶ هزار و ۶۴۹ میکروگرم بر متر مکعب رسید که بیش از ۴۴ برابر حد مجاز است.
استاندارد ذرات معلق در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق