Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان مازندران انتخابی مسابقات کشوری در حالی با قهرمانی تیم بابل به پایان رسید که وزنه برداران ملی پوش برخی شهرهای استان در این مسابقات حضور نداشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان این مسابقات که روز جمعه با عنوان جام مرحوم استاد ' منوچهر برومند ' از پیشکوستان فقید این رشته ورزشی در سالن شهید اسماعیل زاده بابلسر برگزار شد ، 38 وزنه بردار از 8 شهرستان مازندران به روی تخته رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم بابل درمجموع هشت وزن این مسابقات با کسب 113 امتیاز قهرمان شد ، تیم بابلسر میزبان مسابقات هم با 81 امتیاز و تیم فریدونکنار با 78 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیات وزنه برداری مازندران به خبرنگار ایرنا گفت که این مسابقات با تصمیم هیات استان و با هدف ایجاد فرصت برای جوانان و ورزشکارانی که در سایه حضور ملی پوشان کمتر دیده شده بودند ، در سطح کیفی قابل قبولی برگزار شد.
عباس رحیمی افزود : خوشبختانه وزنه برداران مازندرانی در این مسابقات به رکوردهای ورودی که توسط فدراسیون تعیین شده بود، نزدیک بودند و امیدوار کننده بود.
وی با بیان اینکه 8 نفر برتر هر وزن این مسابقات در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد ، گفت : مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور نیمه دوم بهمن ماه امسال به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.
رحیمی همچنین در خصوص انتخاب سرمربی تیم اعزامی مازندران به مسابقات قهرمانی کشور نیز افزود : قطعا مربیان تیم اول ودوم قهرمانی استان در اولویت هستند ، اما در نهایت کمیته فنی هیات وزنه برداری استان ، مربی و یا مربیان تیم اعزامی به مسابقات کشوری را مشخص و اعلام خواهد کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرت برتر اوزان مختلف نیز ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور

دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول گلبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۷ تیم در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد که پس از برگزاری ۴۲ بازی در مجموع رفت و‌برگشت تیم اندیشه زرین اردبیل با کسب ۳۴ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.

مناطق نفت خیز جنوب با کسب ۲۷ امتیاز نایب قهرمان شد و درنا مازندران با ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

عنوان بهترین خط حمله با ۱۴۹ گل زده و همچنین عنوان بهترین خط دفاع با ۷۰ گل خورده به تیم اندیشه زرین اردبیل اختصاص یافت.

مصطفی صادقی از تیم درنا مازندران با ۸۴ گل به عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های اندیشه زرین اردبیل و مناطق نفت خیز جنوب جواز حضور در لیگ برتر گلبال را بدست آوردند.

دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول گلبال باشگاه های، کشور با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و‌کم بینایان و بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد