Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فراکسیون امید در یادداشتی به مناسبت سالگرد پلاسکو نوشت:حادثه پلاسکو حقیقتا زنگ خطری بود که باید نسبت به ایمنی ساختمانها بویژه در کلان شهر تهران حساسیت لازم را داشته باشیم. وضع استحکام ساختمان‌های تهران و نیز راه‌های دسترسی به آن‌ها در صورت بروز حوادث سنگین چندان مناسب نیست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف به مناسبت سالگرد حادثه پلاسکو در اینستاگرام خود نوشت:کسال از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو می‌گذرد، یاد و خاطره حماسه آفرینان پلاسکو و شهدای آتش‌نشان برای همیشه ایام در خاطره‌ها خواهد ماند و در برابر ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشانان عزیز که شجاعانه برای نجات جان هم نوعان خود، جانفشانی می‌کنند سر تعظیم فرود می‌آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه پلاسکو حقیقتا زنگ خطری بود که باید نسبت به ایمنی ساختمانها بویژه در کلان شهر تهران حساسیت لازم را داشته باشیم. وضع استحکام ساختمان‌های تهران و نیز راه‌های دسترسی به آن‌ها در صورت بروز حوادث سنگین چندان مناسب نیست.

در دولت اصلاحات اقداماتی در خصوص رعایت آیین نامه ساخت و ساز و مقاوم سازی ساختمان‌های فرسوده صورت گرفت که لازم است در مدیریت جدید شهری نسبت به این مهم توجه جدی‌تری شود.

در تجهیز آتش نشانان به تکنولوژی‌های پیشرفته برای اطفای حریق با چالش جدی و کمبود منابع رو به رو هستیم که باید با کمک همه مسئولان نسبت به تجهیز آتش‌نشان به ادوات مورد نیز و پیشرفته اقدامات اساسی صورت بگیرد.

مجمع امید ۵۱ نفره مطمئنا یکی از برنامه‌های جدی که در دستور کار قرار خواهد داد بحث ایمن‌سازی و مقاوم سازی ساختمان‌ها و نیز تلاش برای تامین منابع مورد نیاز برای ارتقا و کارآمدی بیشتر سازمان آتش نشانی خواهد بود.

امید است در اولین سالگرد شهدای حادثه پلاسکو در تکریم شهدای عزیزمان و خانواده‌های محترم شان آنگونه که شایسته و در شان آنهاست و مورد رضایت خداوند متعال است عمل کنیم.

منبع: ایلنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان