Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- مدير کل هواشناسي البرز اعلام کرد که طي 2 روز آينده در اين استان افزايش ابر، وزش باد، بارش باران برف پيش بيني مي شود.

منصور رحمانيان شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهارداشت:تحليل آخرين نقشه هاي پيش يابي حاکي از ورود تدريجي سامانه بارشي شرق سويي به مناطق مرکزي و شمالي کشور مي باشد که استان البرز در حاشيه فعاليت اين دو قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد:پيآمد اين سامانه از امشب تا عصر شنبه ابتدا به تدريج افزايش ابر و وزش باد و از فردا بارش باران و برف بصورت پراکنده مي باشد .
رحمانيان گفت: عمده فعاليت اين سامانه در مرکز و به ويژه در نيمه شمالي استان شامل ارتفاعات و جاده هاي کوهستاني از اواخر وقت امشب در بعضي ساعات شاهد بارش باران و برف و وزش باد گاهي شديد خواهند بود .
استان البرز در سال آبي جاري کمترين بارش ها طي 30 سال گذشته تجربه کرد که ميزان بارندگي استان در چهار ماه اخير به حدود 33 ميلي متر رسيد.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادي** انتشار دهنده : محمد عزيزپور
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، هواشناسی فارس اعلام کرد : فعالیت سامانه بارشی که از عصر دیروز در مناطقی از شرق، مرکز  استان آغاز شده همچنان  در  جنوب فارس ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی فارس گفت: تاکنون بیشترین میزان بارش سامانه اخیر مربوط به شهرستان لار با ۴۶ و  فیروزآباد و زرین دشت با ۳۱ میلی متر است.
میزان بارش باران در مناطق مختلف استان به شرح زیر است:

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی، امشب در استان فارس به پایان می‌رسد و فردا در برخی از نقاط جنوبی استان ، احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • بارش در دوسوم مناطق کشور با ورود سامانه بارشیِ جدید | چه روزی باران می بارد؟
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • باراش باران در شرق استان کرمان هیچ خسارتی نداشت 
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان