Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:09:21 GMT

برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی در داراب فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۵۶۳۴

برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی در داراب فارس

خبرگزاری شبستان: رئیس هیئت ورزش همگانی فارس با اشاره به اینکه پیاده روی بزرگ خانوادگی امسال در روز جمعه ۲۹ دی ماه در شهرستان داراب با حضور یکصد هزار نفر شاهد خواهیم بود، گفت: این پیاده روی بزرگ خانواده از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سیروس پاک فطرت، رئیس هیئت ورزش همگانی استان فارس امروز (26 دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیاده روی بزرگ خانوادگی امسال در روز جمعه 29 دی ماه در شهرستان داراب با حضور یکصد هزار نفر شاهد خواهیم بود، گفت: این پیاده روی بزرگ خانواده از شبکه سه سیما از ساعت هشت و 30 دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه هیئت ورزش های همگانی بیش از 60 رشته ورزشی با 30 مسئول کمیته تخصصی دارد، اما نماد این هیئت بزرگ به امر ورزش عمومی، همان پیاده روی هاست، اظهار داشت: در سال یک یا 2 امتیاز با پخش از شبکه سه کشوری خواهیم داشت و آمادگی داریم در سه ماه اول سال 97، در یک شهرستان دیگر برگزار کنیم.

 

پاک فطرت با تاکید بر اینکه در سال 94 در شیراز با حضور 200 هزار نفر و در سال 95 در جهرم با حضور یکصد هزار نفر بوده است، اظهار داشت: در سال 96 هم داراب میزبان خواهد بود و جایزه اصلی ما که بخش خصوصی آن را تامین کرده است که یک دستگاه پژو 405 خواهد بود و هدایای مختلف هم در نظر گرفته شده است که شرکت کنندگان باید کارت ملی را در زمان دریافت جایزه ارائه کنند و در زمان اعلام نتیجه در محل پایانی باشند.

 

وی با یادآوری این مطلب که مراسم راس ساعت هفت صبح از میدان باغ ملی آغاز می شود، اضافه کرد: هدف از اجرای برنامه های پیاده روی بزرگ اینست که مردم یک روز را با خانواده در یک برنامه ورزشی شرکت کنند و در این همایش به مردم یادآوری می کنیم که به ورزش نیاز دارند.

 

پاک فطرت گفت: از برکت ورزش می توانیم 2 ساعت آنتن کشور را به یک شهرستان اختصاص دهیم و این ظرفیت وجود دارد که شهرستان ها را به کشور معرفی کنیم و از فرماندار شهرستان می خواهم ظرفیت ها و سرمایه گذاری های داراب را معرفی کند.

 

بر اساس این گزارش، مجتبی صالحی، مسئول برگزاری مراسم پیاده روی هم با تاکید بر اینکه از پنجم آذر ماه ثبت نام را آغاز کردیم و تاکنون 66 هزار و 270 هزار نفر در سایت www.varzeshedarab.ir ثبت نام کرده اند، اضافه کرد: علاقمندان می توانند تا ساعت هشت صبح روز 28 دی ماه می توانند ثبت نام کنند و بیش از چهار هزار نفر امنیت مراسم را به عهده خواهند داشت.

 

صالحی اضافه کرد: شهرستان داراب دارای 120 اثر تاریخی و 30 اثر گردشگری است که باید معرفی شود.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: قرعه کشی به شکل ویژه و اینترنتی خواهد بود و یک هزار کبوتر در این مراسم رها سازی می شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت