Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@13:32:07 GMT

حضور کمال کامیابی‌نیا در جمع ملی‌پوشان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۵۶۹۲

به گزارش پارس نیوز،

در ادامه تمرینات ریکاوری بدنی و ذهنی تیم ملی، امروز بازیکنان مدنظر کادر فنی پس از انجام نخستین روز هفته بیستم لیگ برتر در این تمرین حاضر شدند.
محمدرضا خانزاده صبح جمعه و سید جلال حسینی، وحید امیری، علیرضا بیرانوند، محمد انصاری و مهدی ترابی از ساعت 14:30 با حضور در ساختمان "پک" تمرینات ریکاوری ذهنی و بدنی خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کادر فنی در تمرین امروز تلاش کرد هر چه بیشتر بازیکنان حاضر در این تمرین را به لحاظ بدنی و ذهنی آماده حضور در جام جهانی کند.
کمال کامیابی‌نیا و اکبر ایمانی هم صبح امروز با حضور در ساختمان پک، برنامه‌های مخصوص خود را انجام دادند

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری اولین جشنواره فیلم اقوام ایرانی امروز سوم اردیبهشت با حضور برخی مدیران این جشنواره در بنیاد ایران شناسی برگزار شد.

در ابتدای نشست نیز از پوستر جشنواره با طراحی حمیدرضا بیدقی رونمایی شد.

در ادامه مهدی حیدری مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در سخنانی بیان کرد: جشنواره فیلم اقوام ایرانی نزدیک به یک سال است که توانسته موافقت اصولی خود را از سازمان سینمایی دریافت کند. این جشنواره قرار بود در تبریز باشد اما بنا به مصلحت هایی قرار شد دوره اول آن در تهران برگزار شود. حضور بنیاد ایران شناسی می تواند به اهداف و آرمان های جشنواره کمک کند.

وی ادامه داد: امیدواریم جشنواره در سال های بعد در مناطق قوم نشین کشورمان رقم بخورد. امروز جای کمال تبریزی دبیر جشنواره در کنار ما خالی است. او حدود یک سال است که با جشنواره همکاری دارد
و همراهی های خوبی با ما داشته است. اسم او برای دیده شدن جشنواره خیلی به ما کمک کرد.

حیدردی یادآور شد: با توجه به اینکه امروز آقای تبریزی مشغول ساخت سریال است حضورش به عنوان دبیر در جشنواره کمتر خواهد شد. او در طول این مدت همکاری بسیار خوبی با ما داشت. طبیعتا وقتی فردی می پذیرد که دبیر باشد ملزم به حضور فیزیکی در کنار جشنواره است. آقای تبریزی گفت در کنار جشنواره است اما شاید به عنوان دبیر حضورش کمرنگ‌تر باشد. امیدواریم اتفاقات خوبی برای جشنواره رقم بخورد. جشنواره در حال برگزاری است هیات انتخاب فیلم ها را دیده است و به زودی دبیر افتخاری جشنواره نیز معرفی می‌شود.

کد خبر 6085128 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • تمرین تراکتور تعطیل شد