Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید سرمربی جدید این تیم به دلیل قهرمانی در لیگ ترکیه، ناچار به قهرمان کردن تراکتورسازی در لیگ ایران است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز پیش از عقد قرارداد با ارطوئرول سائلام به عنوان سرمربی تیمش گفت: امروز شاهد اتفاق بزرگی در فوتبال ایران خواهیم شد و تراکتورسازی هم وارد عصر جدید خواهد شد و ما هم به گذشته خودمان متکی هستیم و از کسانی که در این سال ها به این تیم کمک کردند، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من از سال گذشته تا به امروز، با دو مربی کار کرده‌ام و هم از آقای قلعه نویی و هم از آقای گل‌محمدی تشکر می‌کنم که برای این باشگاه زحمت کشیدند. همچنین آقایان، تونی، جلیلی و خطیبی و سایر دوستان نیز زحمات زیادی برای این تیم کشیده اند.

آجرلو خاطرنشان کرد: ما امروز دوران جدیدی را برای تراکتور می سازیم و با لطف خدا و کمک برادر عزیزم سائلام، آینده جدیدی برای تراکتور خواهیم ساخت. باشگاه بدهکار دیروز، امروز به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شده است و بخش اعظمی از بدهی های سال های پیش را پرداخت کرده ایم و بقیه‌اش را نیز پرداخت خواهیم کرد و با کمک همه هوادارانمان این کار را خواهیم کرد.

او گفت: باشگاهی خواهیم ساخت که نه تنها در ایران، بلکه سایر کشورها نیز به آن احترام خواهند گذاشت. خوشحالم که امروز سائلام را که از نظر روحی و روانی، مرد سالمی است را معرفی می‌کنم و با کمک هم، عصر جدید تراکتور را خواهیم ساخت. این مربی، همانطور که بورسا اسپور را قهرمان کرده، ناچار است که تراکتور را نیز قهرمان کند. من انسان زیاده خواهی هستم و به قهرمانی در لیگ قانع نیستم و باید در آسیا هم به قهرمانی برسیم. سائلام در بشیکتاش هم مربیگری کرده و در سایر تیم‌ها نیز عملکرد خوبی داشته است.

مدیرعامل تراکتورسازی افزود: من امروز مثل شهید باکری که سینه ‌ش را سپر کرد، سینه‌ام را سپر و اعلام می‌کنم که هیچوقت به عقب برنخواهیم گشت و شبانه روز برای رفع مشکلات مالی باشگاه تلاش می کنم و هیچگاه از کارم خسته نمی‌شوم؛ چرا که هدف من، سربلندی مردم آذربایجان است. ما این کارمان را عصر جمعه، با امام زمان (عج) گره می‌زنیم و هیچ فکری جز خدا در سرمان وجود ندارد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با برد 2-1 مقابل میلان در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌اش را مسجل کرد و سیمونه اینزاگی اکنون خوشحال‌ترین مربی جهان است.

مربی سابق لاتزیو با هدایت اینتر به قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا رسیده بود و همچنین راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا هم شده بود اما در دوران حرفه‌ای‌اش هرگز قهرمانی سری A را تجربه نکرده بود.

اینزاگی در نشست خبری این بازی تاریخی گفت:"اسکودتو؛ امشب شب زیبایی است که باید با همه آن را سهیم شد، باشگاه، مدیران، رئیسی که متأسفانه در کنار ما نیست اما بسیار خوشحال است و من آن را احساس کردم. به خانواده ام، همسرم، پدر و مادرم فکر می‌کنم که در این سه سال نقش مهمی داشتند، من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

این طرفداران، شور و شوق هواداران من را خوشحال می‌کند. من 3 سال را با 6 جام و یک فینال لیگ قهرمانان می‌بینم: تصور کردن آن به این شکل دشوار بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم. دوست دارم به قهرمانی در میلان افتخار کنم. بازی کردن از نظر روانی برای آن‌ها آسان نبود و تا آخر تمام تلاششان را انجام دادند، میلان حریف بسیار معتبری در این سه سال بوده و در سال های آینده نیز همینطور خواهد بود.

قطعا روز سختی داشتید، اینطور نیست؟

می‌خواستیم امشب قهرمان شویم. فکر می‌کردم کسی امروز صبح درباره تمرین زیر باران چیزی بگوید، اما هیچ‌کس چنین چیزی نگفت. امروز صبح روی جزئیاتی که بسیار مهم بودند، مانند جای‌گیری‌ها کار کردیم.

چگونه در تاریخ اینتر جای می‌گیرید؟

در روزهای اخیر درباره قهرمانی در میلان به من می‌گفتند... قهرمانی و سوپرجام، امسال خیلی خوب پیش رفت. این کاری است که از خیلی قبل شروع می‌شود، از اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید. ما سه سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

دیگر خبرها

  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • ماجرای اظهارات نسنجیده جناب سفیر که صدای فعالان مسلمان را درآورد | سفارت ایران ناچار به صدور بیانیه شد