Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان در جمعه شب در پایان این رویداد گفت: در المپیاد ورزش های همگانی هیچ مرزبندی وجود ندارد و به نوعی برد و باخت مطرح نیست و همه برنده هستند و مهم بروز و ظهور ظرفیت‌ها،استعداد یابی و ترویج فرهنگ و نهادینه کردن ورزش و تشویق خانواده ها به سوی این ضرورت اجتناب ناپذیر است که متاسفانه امروزه کمتر به آن توجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدعلی موهبتی تاکید کرد: زنان پیشگام و الگوی مشارکت خانواده در ورزش همگانی هستند، سلامت زنان زیربنای سلامت خانواده می باشد و همچنین مشارکت آنان در تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه غیرقابل انکار است.
به گفته وی, بانوان می توانند با مشارکت فعال خود در زمینه های مختلف ورزشی و بویژه ورزش های همگانی الگوی مناسب ترویج فعالیت بدنی برای سایر افراد خانواده بویژه نوجوانان و جوانان باشند چرا که انجام تحرکات جسمی منظم از ابتدای نوجوانی نه تنها به افزایش آمادگی جسمانی می‌انجامد، بلکه برای تقویت روح و روان نیز مفید است.
معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویدادی می تواند یک مانور مدیریتی در بخش ورزش هم باشد و اینکه می توان با کاهش هزینه، تعامل و بهره وری را میان افراد بالا برد و امیدوارم در آینده نزدیک با این مهم بیشتر توجه شود.
نفرات برتر این مسابقات در مسابقات استانی که دهه فجر در مشهد برگزار می شود ، شرکت خواهند کرد.
شهرستان تربت حیدریه دارای 32 هیات ورزشی است که بالغ بر 15 هزار ورزشکار دارد.
هم اکنون در این شهرستان 32 باشگاه ورزشی فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، 2 باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند.
شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر است و تعداد گروه های مردم نهاد پنج تشکل است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه