Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@05:31:58 GMT

انهدام باند خاله و خواهرزاده ها در تهران

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۸۵۷۲۷

انهدام باند خاله و خواهرزاده ها در تهران

به گزارش گروه انتظامی  و حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد، رییس کلانتری 101 تجریش  اظهار داشت: درپی شکایت کسبه محدوده بازارچه تجریش در خصوص سرقت‌های کش رو زنی طی روزهای گذشته تیمی از ماموران تجسس کلانتری تجریش برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی های تخصصی و فنی و انجام تحقیقات شبانه روزی چهره و مشخصات ظاهری دو متهم که از اعضای این باند سرقت بودند شناسایی شده و تحت تعقیب قرار گرفتند، گفت: در بررسی‌های تکمیلی از سوابق متهم مشخص شد که این سارقان دو زن میانسال هستند که با همدستی هم و سوءاستفاده از ازدحام مشتریان در مغازه ها و فروشگاه‌های این بازارچه اقدام به سرقت و کش رو زنی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری نژاد ادامه داد: پس از چند شبانه روز تحقیقات میدانی و فنی در نهایت شب گذشته این سارقان که خاله و خواهرزاده بودند، در محدوده پاساژ قائم(عج) شناسایی و در حال سرقت از یک فروشگاه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

به گفته وی متهمان که "ر" و "ز" نام داشتند در بازجویی های اولیه منکر اتهامات شدند اما زمانی که با ادله محکم پلیس روبرو شدند به ناچار لب به اعتراف گشوده و صراحتا به 200 فقره سرقت و کش رو زنی در محدوده بازار تجریش، بازارچه، پاساژهای( قائم، ارگ، تندیس و...) اعتراف کردند.رییس کلانتری 101 تجریش تصریح کرد: این متهمان ابتدا محل های سرقت را تعیین کرده و پس از چند مرحله رفت و آمد و خرید های جزئی اقدام به سرقت می‌کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از وسایل همراه متهمان چند دستگاه گوشی تلفن همراه، کیف های دستی، اشیاء قیمتی و وجه نقد مسروقه کشف و ضبط شد و متهمان برای تحقیقات بیشتر به دادسرای ناحیه یک تهران منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک مامور در تهران!

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

ایسنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895955

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه