Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دومین جلسه در سه ماهه سوم سال جاری شورای سالمندان با حضور فرماندار سنندج، رئیس بهزیستی شهرستان و سایر ادارات مربوطه برگزار شد.

امید مهتاب رئیس بهزیستی شهرستان سنندج با اشاره به روند رو به رشد سالمندی در جامعه بر نهادینه کردن حمایت از سالمندان و افزایش آگاهی‌های مردم نسبت به حوزه سالمندی تأکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب برای سالمندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از این جلسه بررسی مصوبات جلسه‌ی اول و مصوبات کمیته تخصصی امور عمرانی و زیربنایی و هم‌چنین لزوم اجرایی شدن مصوبات است.

مهتاب تأمين حداقل نيازهای اساسی سالمندان، حفظ احترام و قداست سالمندان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: باید این امر را جدی گرفت و زمینه لازم برای حفظ جایگاه سالمندان با برنامه‌ریزی در حوزه‌های سلامت، ورزش، اوقات فراغت، توانبخشی و ایجاد بسترهای لازم جهت حضور سالمندان در اجتماع فراهم گردد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه راهکارها و برنامه‌های مناسب برای سالمندان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رئیس بهزیستی شهرستان سنندج، اعزام پزشک هر ماه یکبار به بنیاد فرزانگان جهت ویزیت سالمندان، اختصاص اماکن ورزشی به خصوص سالن استخر در یک سانس مشخص در هفته و همچنین دعوت از سالمندان از طرف مدیر شبکه بهداشت جهت ثبت نام در سامانه بهداشت برای ارایه‌ی خدمت به تمام سالمندان شهرستان سنندج را از مهمترین مصوبات جلسه نام برد.

انتهای پیام/د م ع

برگزاری جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۸۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان

 اسماعیل زارعی‌کوشا همراه با فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی، به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی‌کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روز‌ها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است